Gå til innhold

Anmeldelse av Burnout Paradise

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeldelsen stemmer veldig godt overens med inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha spilt demoen. Har faktisk spilt den endel timer, veldig dielig når man har litt tid til overs mellom bleiseskift og grøtmating.

Skrevet (endret)

aaaaa....gleder meg til imorgen eller torsdag. Håper bare de jeg kjenner på Live har vett til å skaffe seg dette.

Lover å bruke grillen min på alle som ypper :)

Veldig bra anmeldelse som fikk meg enda mer gira :)

Endret av Sombie
Skrevet
Flott anmeldelse, elsker spillet Og har spilt det ca. ei uke nå, beste Burnout ever! :)

Høres bra ut! Har forhåpentligvis spillet i morgen sammen med en PS3, det blir digg :!:

Skrevet

Ser ut som nok eit spel eg bør gi ein ny sjanse. Det eg er mest skeptisk til er den relativt store fridomen i spelet. Eg frykter at dette kan bli kjedeleg i lengda. Men så lenge spelet får så gode omtalar er det truleg ikkje noko å bekymre seg for.

Skrevet

Tror det er pga demoen viste det mest kjedelige områdene, man fikk ikke følelsen over frihet heller der siden demoen var såpass begrenset.

Skrevet

Er enspilerdelen kort? Har ikke nett på boxen, og hvis det er over på en time gidder jeg ikke kjøpe. Fungerer det med 50 hz forresten? Og hva med NAT, funker det med Moderate (funker ikke i Forza :( )? Snakker om X360..

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

God anmeldelse, tror nesten jeg skal bruke gavekortet mitt hos EB Games på dette.

Skrevet

Et bra spill. Faktisk første gang i hele mitt liv jeg klarer å spille et spill på konsoll mer enn 10 min. Er faktisk blitt avhengig. Thumps up.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...