Gå til innhold

Anmeldelse av Burnout Paradise


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda et bilspill som ser kult ut som kun kommer på konsoll. kjedelig altså. consoll for meg er uaktuelt. no offence.

 

non taken:) men du vet ikke hva du går glipp av!

 

hehe sikkert mye bra spill, men når jeg har en pc til 10k og nettopp kjøpt meg ratt til nesten 2k, så gidder jeg ikke å svi av 4-5 k for en ps3 bare for å spille noen få spill. de som lager spillene burde heller brukt lit mer tid og lagd spill for alle plattformer.

Lenke til kommentar

Det stemmer, demo har bare den kjedeligste delen av byen + treig bil, får man fullversionen blir det helt noe annet. Det er ikke bare bykjørling på paradise city, det fins også landveier med masse hopp :)

Det jeg syns var dumt i spillet er at det er free roam, det var bra uten, nå må jeg følge med på kartet mens jeg kjører i 200-300km i race for å vite hvor jeg skal dra (kompaset er ubrukelig), da krasjer man lett.

Og i tilleg til dette så er det altfor lett, tok et stunt oppdrag der jeg skulle få 10.000 poeng på 3min, og da ente jeg med 115.000 poeng :whistle:

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hypen her. Spillet er jo veldig ensformig da. 4 forskjellige moduser, i tillegg til alle samleobjektene. (Hvem leiter etter alle de 400 portene man kan kjøre ned?) AI'en er sålangt (kun kommet til "C-licence") miserabel, og catch-up funksjonen irriterer meg grenseløst. Den er riktignok ikke på i race-løpene, men i "chase" og "take-down mode" har nitroen ingen funksjon pga dette da bilene holder samme fart som deg uansett (om du ikke stopper da, da spawner det bare nye biler bak deg hele tiden...)

 

Grafikken er kjempebra og jeg liker at det ikke er loading, men spillet blir altfor ensformig i lengden. Ville gitt en 6'er, ikke mer.

Lenke til kommentar
Fikk du det under 200,- spenn fra Canada? Hvis ikke hadde du flaks som ikke ble tollet..

må si at jeg foretrekker å betale penger til tollen enn å gi pengene til spaceworld. merkelig at veiledende pris i usa er $60, mens den er 599 i norge...

noen tjener godt på å fly over atlanteren. selv om norske butikker må betale 25% moms forklarer ikke det prisforskjellen.

håper flere ps3-eiere begynner å bestille fra usa/kanada, så norske salgssteder skjønner at prisene må ned.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...