Gå til innhold

Anmeldelse av Burnout Paradise


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg den eneste som hater det nye konseptet?

Alt dette pga at de ikke ville ha loading-skjermer...

 

Idiotisk spør du meg, da Crytek sitt Crysis har en fin quick-load funksjon som kun tar 1 sekund, så det burde ikke være umulig...

 

Uansett, å kjøre rundt i en by blir som GTA, noe man blir utrolig lei av over lengre tid. Ville heller hatt det slik som på alle de andre burnout-spillene, der man velger race fra en meny :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bare jeg som ble fort lei av spillet? Ble så mye av det samme hele tiden offline. Fikk nesten litt Assassins Creed følelse av det. Ikke i like stor grad, men litt. Online delen var heller ikke så morsom som jeg trodde den skulle være. Kommer nok til å ta det fram en eller annen gang i framtiden, men er litt skuffet...

Lenke til kommentar

hehe, samme som meg det. følte en entusiastisk følelse da jeg så pakken hadde kommet fra Kanada, puttet det i ps3'n samme kveld, lekte med det etpar timer, gjorde det samme etpar dager seinere. nå har jeg ikke rørt ps3'n på over en uke.. var ikke like show som takedown.

nå venter jeg bare på Gran Turismo jeg bestilte. Og venter i spenning på releasedato på Tekken.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...