Gå til innhold

Ny utsettelse for Age of Conan


Anbefalte innlegg

AoC kommer til å være en av de største floppene i 2008, eller når det måtte komme. Mark mine ord. Veldig synd siden det er norske utviklere som står bra det hele.

 

Grammar police: bak.

 

Uansett, hvorfor skal vi ta ditt ord over noen andres? Selv har jeg ikke høye forventninger, det er vanskelig å få til noe nytt i MMO med tanke på begrensinger som finnes i dagens datamaskiner, nettverk og servere. Selv vil jeg ha ett mmo med proffessions etc, uten å skulle være eksludert fra pvp eller pve av den grunn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan bare si at det er en bra ting det blei utsatt. Fikk prøvd spillet på fredag i stress testen de hadde, spillet trenger en del mer arbeid før det blir bra. Men kamp systemet og selve spillet virker meget bra. Var faktisk imponert over det. Spesielt kamp systemet.

Så noe flopp kan eg ikke tro det blir. Å si at det er en flopp uten å ha prøvd er bare teit. Prøv det først. Screenshots og filmer sier ingen ting hvordan du vil oppleve spillet.

Lenke til kommentar
Gidder ikke å dømme spillet før jeg har prøvd det selv. Årets flopp? Tviler.

 

Årets flopp er jo en ganske hard påstand.

Når jeg snakker med amerikanske spillere osv så er det ikke alle som har hørt om Age of Conan engang,

virker ikke som om forventningene er så ekstreme verden over.

Lenke til kommentar
Uh.

Well okay. Jeg gir opp FunCom. Jeg har ventet siden, hm, 2005 nå, og de er fremdeles ikke nærmere release enn noen filmer og en drøss med bilder. Klapp på ryggen hvis de faktisk får det ut i 2008 i det hele tatt. Jeg kjører heller WoTLK.

 

WotLK kommer jo ikke før helt i slutten av året da, kan fort bli utsatt til 2009.

Så Age of Conan har nok kommet ut LENGE før den tid, så det å vente på WotLK fremfor Age of Conan,

når sistnevnte kommer tidligere henger jo ikke helt på greip ;)

Lenke til kommentar

Det er dessverre et velkjent fenomen at en vær utsettelse på et spill øker hyppen med uante mengder. Nå er spillet utsatt noen ganger og selvfølgelig økes hyppe faktoren med den.

 

Folk setter seg så grasalt store forventninger til slutt at når spillet kommer så kan det være en mesias og Gull men likevell floppe totalt fordi det ikke lever opp til folks sinnsvake forventninger til spillet.

 

Så calm down og ro dere ned litt, det kommer 23 mai sier de så får man vente når det kommer og ser hvordan det blir. Jeg skaper meg minst mulig forventninger til spillet så får jeg gjøre meg opp et reelt førsteinntrykk når jeg setter det i gang.

Lenke til kommentar
Uh.

Well okay. Jeg gir opp FunCom. Jeg har ventet siden, hm, 2005 nå, og de er fremdeles ikke nærmere release enn noen filmer og en drøss med bilder. Klapp på ryggen hvis de faktisk får det ut i 2008 i det hele tatt. Jeg kjører heller WoTLK.

 

WotLK kommer jo ikke før helt i slutten av året da, kan fort bli utsatt til 2009.

Så Age of Conan har nok kommet ut LENGE før den tid, så det å vente på WotLK fremfor Age of Conan,

når sistnevnte kommer tidligere henger jo ikke helt på greip ;)

 

Forskjellen er at når Blizzard engang setter en dato for WoTLK, så overholder de den, i stedet for å dytte og dytte releasen framover. Dette er fjerde eller femte gang siden den opprinnelige releasedatoen at Funcom har utsatt AoC. Jeg begynner å tvile på deres evne til å lage et spill som er verdt å spille når de synes å være fullstendig ute av stand til å beregne sin egen tidsbruk. Det er ikke nødvendigvis fordi WoTLK kommer før AoC at jeg heller venter på det, det er fordi WoTLK for min del kommer til å være verdt å spille, mens AoC synes mer og mer hjelpeløst. Funcom får mer å bevise hver gang de utsetter, og jeg blir faen ikke mye overrasket om de i april forteller oss at release blir i august.

Lenke til kommentar

Tror ikke vi får se AoC i år i det hele tatt. Dette er en 8 ukers utsettelse, kan ikke se for meg at så alt for mye kan bli gjort på den tiden, så forundrer meg ikke om vi får se enda en ny utsettelse.

Eneste jeg ser frem til i AoC er kampsystemet, feiler det, så feiler spillet for min del.

 

Edit: Slik jeg har forstått det så er dette den 6 utsettelsen?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Hadde store planer om å spille Conan i vinter, men det kom jo aldri. Neste vinter drar jeg på lang ferie så da blir det ingen spilling. Så alle WoW spillerne som jeg har mobbet de siste årene fikk rett, "du kommer aldri til å få spille Conan,"

sa dem. Forbanna drit Har mista troen på Funcom og Conan fullstendig. Vi må nok bare innrømme at vi ikke er kunnskapsrike og dyktige nok til å produsere noe selv her i Norge. Vi må kun la svenskene lage dataspill. De kan

teknologi.

Lenke til kommentar
uten å si no mye mer: utsettelsen var _definitivt_ et riktig valg.. alle dere som ikke har prøvd spillet har ingenting å si uansett :)

 

Alle som skal kjøre bil må være mekaniker.

 

Uansett om man har prøvd spillet eller ikke har man grunnlag for å kommentere hva man selv syns om dette. Om det er at man er lei av å vente eller samme hva. Å si slippet flopper uten å ha spilt fullversjon er en ting, men kommentere, som at man er lei utsettelser, eller at forventningene er høyere/lavere? :p

Lenke til kommentar

Angående wrath of the lich king. Joda, Blizzard er gode på å halde datoa dei sett. Men vi veit vel Akkurat kva vi får i spelet generelt. Nye mobs, nye pve instancer/raids, ny grinde rep med diverse faksjoner, ny bg, nye våpen osv.

 

Eg gledar meg til AoC for å teste noke nytt, og håper dei får det til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...