Gå til innhold

Ny utsettelse for Age of Conan


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
uten å si no mye mer: utsettelsen var _definitivt_ et riktig valg.. alle dere som ikke har prøvd spillet har ingenting å si uansett :)
Spørsmålet mange stiller jeg er jo hvor mye de egentlig rekker å få gjort på disse åtte ukene. Åtte uker er ikke spesiellt mye tid, og jeg tror neppe de rekker å gjøre noen radikale forbedringer til spillet på denne tiden.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
To måneder er ikke så lenge, hva kan dem egentlig fikse på den tiden? Skulle ønske vi fikk noen heads-up av Funcom, dem vet at dette spillet her enten dreper eller redder funcom, så dem er nok livredde for å ikke få det helt perfekt.

 

Du får jo en heads-up i artikkelen, har du ikke lest den?

 

* Finpussing mtp input fra betatesterene

* Optimalisering av serveroppsett for å få maks ytelse

 

Til dere som sier at blizzard er flinke til å oppholde datoer: Gi meg 1 spill av nyere dato som de ikke har utsatt. Hint: Følgende spill er blitt utsatt minst to ganger: WoW, begge addonpakkene til wow, warcraft 3, starcraft, starcraft 2, osv osv. (Ok, starcraft 2 er bare utsatt 1 gang sålangt) :)

 

 

Jeg er forsåvidt enig i at mye av funcoms fremtid står på Conans skuldre. Det er kanskje en av grunnene til at de utsetter spillet såpass ofte. Frafallet av spillere før lansering vil nok være mindre enn frafallet som følge av dårlige kritikker / mange bugs ved lansering.

Endret av frankpettersen
Lenke til kommentar

Litt synd, jeg hadde gledet meg til å spille Conan i påsken men synes også det er litt positivt, at de faktisk er så seriøse og har muligheten til å utsette spillet til de føler det er bra nok. Lukter kvalitet synes jeg, dessuten hvor mange positive ting hører du egentlig fra folk som spiller en beta? Det er jo alltid 1000 ting som ikke fungerer skikkelig, så det er jo alltid det negative du hører om. Panikk får jeg ikke helt enda :grin:

Lenke til kommentar

Etter de filmene jeg har sett av spillet så virker det langt fra ferdig. Ting som for eksempel at hver person har stemmer er vel og bra, men grafikken virker mangelfull og uferdig, sammen med combatten.

Anarcy Online var vel et spill som var et veldig dypt og innholdsrikt, men som var vanskelig for de som ikke satte seg inn 100%, å spille. Virker litt annerledes nå egentlig.

 

Jeg håper fortsatt at det skal gå bra, MMOer tjener man uansett ofte penger på og AA var en suksess sammen med den lengste reisen, som var et kongespill. Drømmefall var egentlig ikke en suksess men så var ikke spillet så fantastisk bra uansett. Men det som jeg liker med disse er at de er annerledes, og virker som at de er lagd uten tanke på hva som faktisk selger.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg vedder på at de kommer til å utsette det minst en gang til. Jeg er redd Warhammer: Online kommer før Age of Conan, og at AoC dessverre blir lite suksess.

 

Dritt lei av alle utsettelser.

 

Edit: Blir nok Warhammer: Online på meg.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Til dere som sier at blizzard er flinke til å oppholde datoer: Gi meg 1 spill av nyere dato som de ikke har utsatt. Hint: Følgende spill er blitt utsatt minst to ganger: WoW, begge addonpakkene til wow, warcraft 3, starcraft, starcraft 2, osv osv. (Ok, starcraft 2 er bare utsatt 1 gang sålangt) :)

WOW ble aldri utsatt. Dato ble gitt 19 dager før det kom, og de holdt ordet. TBC ble utsatt en gang, og WOTLK har ikke fått noen utgivelsesdato. Warcraft 3 ble utsatt en gang (selv om det heller ikke ble satt noen fast dato kun et årstall, 2001). Starcraft ble utsatt en gang (en måned) og Starcraft 2 har aldri fått noen dato.

 

Blizzard defence force!

Lenke til kommentar

Uff, der raste aksjen med enda 1 kr. Siden nyttår har aksjen rast fra ca 27 til 20. Ikke bra for de pengene jeg allerede har investert i Funcom, men nå fikk jeg kjøpt enda flere aksjer på billigsalg :)

 

Regner med at det blir enda en utsettelse uansett om spillet er ferdig eller ikke. Med en så stor investering som Age of Conan har vært, så er det lite trolig at de kommer til å slippe spillet rett før sommerferien. Tipper de venter til høsten, eller i værste fall til jul slik at de får solgt mest mulig.

Lenke til kommentar

Mange som står i fare for å bli anmeldt for blasfemi her!!!

 

Har ventet lenge selv og var så heldig å få det du vet på den dagen du vet for litt siden.

Vil si at det virket genialt og gleder meg!

 

Har selv nå nettopp akkurat investert i nye pckomponenter som ble sendt akkurat idag på denne triste nyheten:(

 

For å si det mildt der er en trist dag for oss gamere med flagget på halv stang idag, MEN! enda mer grunn til å heve flagget høyere når releasdagen kommer:D

Lenke til kommentar

Jeg har venta spent på AoC i flere år nå, men i likhet med andre blir jeg mer og mer skeptisk ettersom release nermer seg (...og fjerner seg om hverandre). Tror FunCom har tatt seg vann over hodet og prøver å implementere altfor mange "kompliserte" features (til MMO og være). Har heller ikke hør noe spesiellt god beta feedback, og selv om de er under en NDA så pleier det jo alltid å leake endel info.

 

Husker jeg ble trollbundet når jeg fikk se de første videoene når karakteren springer i jungelen og etterhvert kommer til Tortage...men kjenner en dårlig følelse i magen når de fremdeles demonstrerer denne biten, er veldig lite info som er blitt gitt ut utenom. Husker en kunne lese side opp og side ned om WoW før det kom, og jeg tviler sterkt på at dette er for å ikke spoile det for oss :( Håper så inderlig at dette blir bra men kommer ikke til å kjøpe det før jeg leser reviews lenger.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg ikke fatter hvorfor så tilsynelatende mange blir så skuffet og lei seg og sinte på funcom for at de utsetter ting; blizzard gjør jo akkurat det samme men de blir hyllet opp i skyene fordi de er så kvalitetsbevisste! Den eneste forskjellen er vel at funcom gir ut datoer, men uansett klarer jeg ikke å se hvorfor funcom fortjener denne forhåndsssytinga.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg ikke fatter hvorfor så tilsynelatende mange blir så skuffet og lei seg og sinte på funcom for at de utsetter ting; blizzard gjør jo akkurat det samme men de blir hyllet opp i skyene fordi de er så kvalitetsbevisste! Den eneste forskjellen er vel at funcom gir ut datoer, men uansett klarer jeg ikke å se hvorfor funcom fortjener denne forhåndsssytinga.

 

Der er jeg egentlig helt enig :)

Blizzard utsetter kanskje bare spillene sine toppen en gang, men de bruker jo mange år på å utvikle de.

Funcom har da ikke brukt så lang tid egentlig, det er jo bare at de har kommet med alle disse datoene, som de helst skulle vært for uten, men som de ikke hadde noe valg med.

Lenke til kommentar

eg synes at all denne sydingå e teit rett og slett.......funcom har et godt spel her... synes eg, og at de utsette d ennnå me 8ugar... ser eg ikkje någe problem med.....hørre nesten ikkje någe syding hvis andre spel utsettes.. så e d stora spørsmåle her.... vil folk ha et dårlig spel me masse buggs og dritt i så de komme te å spela ei uga før de ikkje gidde mer... eller et sykt bra spel så e nesten bugg fritt, og så folk kan ha glede av i maange år.Seie bare STÅ PÅ FUNCOM!!!!. Og te dokker så syte å klage, gå å spel wow eller någe aent då. Peace out.

Lenke til kommentar

mmorpg utsetter launch? Uhørt, jævla amatører disse gutta må vere. AoC vil helt klart floppe, finnes jo ikke en sjel der ute som vil ha en adult mmo fritt for tegneserie figurer. Men igjen når man ser på AO var det jo et uinspirert møkkaspill uten dybde eller karakter utvikling, så hva kan man egentlig forvente?

 

*sarkasme av*

 

Sure er jeg litt peeved, men mmo's tar tid! Conan er ganske fucking episk hvis du spør meg, ikke bare noe man trekker ut av en hatt. Gi guttene litt tid, gudene vet de har nok press på seg allerede. Jeg er sikker på at de har AO's launch friskt i minne ennå *shivers*

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...