Gå til innhold

Ny utsettelse for Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Husker at jeg engang i tiden var imponert av grafikken i dette spillet...

 

Det er fortsatt veldig god grafikk til å være et MMO. Vel, det er god grafikk uansett. Du mener vel ikke at grafikken er dårlig?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Husker at jeg engang i tiden var imponert av grafikken i dette spillet...

 

Det er fortsatt veldig god grafikk til å være et MMO. Vel, det er god grafikk uansett. Du mener vel ikke at grafikken er dårlig?

 

Så den har nå gått fra å være noe revolusjonerende som skulle vise DX10-muskler til "fortsatt veldig god til å være et MMO".

 

Men for all del, grafikk er ikke den store greien. For min del er kampsystemet make or break, så gjenstår det jo bare å se om de får det til.

Lenke til kommentar

Hvis det er en ting jeg ikke skjønner helt så er det at folk er skeptiske til gameplayet/combat etter å ha sett diverse videoer. Det ser visstnok uferdig ut, eller lignende, men jeg klarer ikke se hva WoW gjør så mye bedre i gameplay-videoer enn AoC. Ser ganske likt ut i mine øyner; to personer hakker på hverandre til den ene faller om, ingen spesielt raske bevegelser.

 

Eller er jeg på bærtur nå? Aldri spilt hverken WoW eller AoC, men har jo sett en og annen video..

Lenke til kommentar

Ifølge artikler på den offisielle AoC sida så ser jeg ganske spesifikke grunner til utsettelsene som har kommet, som også Myagos sa. Det hadde jo hjulpet om jeg fikk en plass i betaen da :p

 

Er jo egentlig bare å se på den nye enginedemoen for å se at grafikken er ganske så bra. Ser egentlig fortsatt like frem til dette spillet enn tidligere, kanskje mer faktisk. Kan ikke se at det egentlig er noen av hovedfunksjonene som er kuttet til launch. Ifølge reviews så ser det ut som combatsystemet har blitt forbedret i utsettelsen august->mars. Som de merket (ifølge sånn jeg forsto det) så passer ikke mortal combat/street fighter combosystem veldig bra i mmorpger.

 

Som en ihuga Conan og mmorpg fan så ser jeg veldig fram til dette spillet. Funcom har ikke skuffet med noen av sine spill tidligere, så tviler på at de har tenkt å begynne nå.

Endret av Corvwyn
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...