Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Fikk akkuratt 10% warn for å si det, så jeg oppfordrer alle til å ikke svare på spørsmålet.

 

Håper du tuller nå?

Noen god begrunnelse fra den som ga deg warn?

Lenke til kommentar
Men som vi sa under stort sett hele BETA'en, det er strukturen på nyheten / artiklene som er et stort tilbakeskritt. Det er mye mer uoverskitelig nå. Den veldig gode og organiserte strukturen Hardware.no var så kjent for har forsvunnet helt. Og det den de fleste av oss savner.

 

Så om de kunne fått tilbake den gamle strukturen, slikt at alt ikke står sånn hulter til bulter, som gjør det vanskelig å fatte hva som er nye artikler, finne de artiklene du ønsker osv.. Men samtidig beholdt det nye utseende så er vi i mål. Utseende har utviklet seg, mens strukturen har gått tilbake til steinalderen. Nytt utseende + den gamles strukturen tror jeg er en sikker vinner :thumbup:

Kunne ikke vært mer enig, det er helt klart løsningen. Behold gammel layout, med nytt design. Det ville jeg vært fornøyd med, og tror det gjelder de fleste andre også. ;)

Lenke til kommentar

Førsteintrykk av det nye designet: SKUFFENDE!

 

Virker som dette nye designet er laget på bestilling fra annonsørene. Noen nevnte tidligere i tråden at overgangen mellom artikler og annonser er veldig glidende. Mye vanskeligere å finne frem i artiklene. Helt klart et skritt i feil retning dette her.

 

Det spørs om Hardware.no kommer til å lide samme skjebne som itavisen etter dette (ihvertfall kommer hardcore-brukerne til å forsvinne)

 

Mine 2 øre...

Lenke til kommentar

Regner med at det er nevnt tidligere, men linkene til artikler øverst i forumet virker ikke!

 

Ser det er fordi URL-en til artiklene ikke lenger har samme form som før, noe de absolutt burde ha med mindre det er ekstremt vanskelig å få til! Det er utrolig mange steder det linkes til artikler, så det er ganske ille at plutselig ingen linker fungerer lenger. :thumbdown:

 

Håper dette kan bli fikset!

Endret av I.A.G.
Lenke til kommentar

Siden ble en del bedre etter å ha fjernet diverse elementer med AdBlock ja :)

 

Men hele den øverste framen, som er avsatt til reklame, burde fjernes. Den gjør jo at hele siden forflyttes såpass langt ned, at man ikke kan få et overblikk over siden uten å begynne og scrolle med en gang. Jeg har i tillegg rimelig høy oppsløning (1680x1050), sammenlignet med andre lesere her inne.

post-61692-1199993211_thumb.png

Endret av Limstift
Lenke til kommentar

Gleder meg til det nye designet, ser veldig lovende ut, dog det er noen ting som burde rettes på, men det har flere av testerne allerede påpekt :)

 

har sett på akam sin side nå, de har jo allerede lagt ut det nye designet. Og jeg synes venstre og midterste kolonne, kamper alt for mye om oppmerksomheten.

Endret av Snobjorn
Lenke til kommentar

Ny tilbakemelding frå meg, etter å ha lest gjennom denne tråden med tilbakemeldinger og å ha brukt nye hw.no ein dag:

  • Enig med alle som liker gammel layout bedre. MYKJE (nynorsk for "mye" :)) bedre oversikt tidligare med ei kolonne. Kva var i veien med gammel layout, egentlig?? Ein kombinasjon av ny design/gammel layout hadde vore bedre. Kanskje litt mindre kvitfarge og hadde gjort seg...
     
     
  • Synest det er vel mykje luft mellom bilder og tilhøyrande tekst. Det burde ikkje vere nødvendig å måtte sjå to ganger før ein ser kva element som høyrer saman på sida.
     
     
  • Reklamen lager unødvendig rot. Den bør kunne plasseres/formateres mindre påtrengende, meir likt den gamle layouten. Skillet mellom reklame og anna innhold bør vere tydeligare. Og reklamen øverst er ALT for stor!!
     
     
  • Savner fortsatt "andres nyheter". Dårlig gjort å plassere den heilt nederst!!! Er den virkelig SÅ lite brukt at den fortjener å sendes så langt ned??? Bør kanskje benytte meg meir av RSS heretter...?

 

Kanskje "andres nyheter" kan flyttes over på www.hardware.no/artikler, sammen med link til speedometeret som det også ser ut som om folk savner... God plass i venstre marg på den sida! :) Lite logisk kanskje, men jysla praktisk og brukervennlig! Hadde og vore fint om heile ingressen kunne taes med under kvar artikkel på denne sida!

 

Eg har forresten for første gang, som ein stille protest, blokkert all reklame på ei nettside.

...og linken til hardware.no er sjølvsagt oppdatert til å gå rett til artikler...

 

 

Hardware.no har mista litt status no i mine auger... håper på snarlig bedring! Synd når fancy design skal gå på bekostning av brukervennlighet.

Lenke til kommentar
Men hele den øverste framen, som er avsatt til reklame, burde fjernes. Den gjør jo at hele siden forflyttes såpass langt ned, at man ikke kan få et overblikk over siden uten å begynne og scrolle med en gang. Jeg har i tillegg rimelig høy oppsløning (1680x1050), sammenlignet med andre lesere her inne.

Likevel bedre å ha den der enn å kaste den inn på et tilfeldig sted blant artiklene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...