Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Yuck, håper bare dette er en vanesak. For øyeblikket er det vanskelig og finne frem, virker som ting bare flyter rundt i et eneste kaos av annonser og artikler.

 

 

Må si meg enig. Det nye designet er veldig rotete, og reklamen ser ut som artiklene :( Heldigvis går det an å sperre den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åååå, det diktet er jo morsomt. Gikk inn på den mange ganger.

 

The 404 Poem

 

Miss u!

 

EDIT:

 

It is said, "To err is human,"

That quote from alt.times.lore,

Alas, you have made an error,

So I say, "404."

 

Double-check your URL,

As we all have heard before.

You ask for an invalid filename,

And I respond, "404."

 

Perhaps you made a typo --

Your fingers may be sore --

But until you type it right,

You'll only get 404.

 

Maybe you followed a bad link,

Surfing a foreign shore;

You'll just have to tell that author

About this 404.

 

I'm just a lowly server

(Who likes to speak in metaphor),

So for a request that I don't know,

I must return 404.

 

Be glad I'm not an old mainframe

That might just dump its core,

Because then you'd get a ten-meg file

Instead of this 404.

 

I really would like to help you,

But I don't know what you're looking for,

And since I don't know what you want,

I give you 404.

 

Remember Poe, insane with longing

For his tragically lost Lenore.

Instead, you quest for files.

Quoth the Raven, "404!"

Endret av Submoose
Lenke til kommentar

Det nye designet seg kanskje mer eksklusivt og "flott" ut for enkelte, selv om jeg personlig ikke synes det er spesielt imponerende. Men dessverre går nok form forran funksjon, for å si det på den måten. Bruker vennligheten er, sånn jeg ser det, ikke bedre med det nye designet, heller tvert imot. Ser at mange missliker at reklame og artikler er vanskligere å skille fra hverandre med det nye designet. Skal jeg være helt ærlig, så tror jeg nok det er noe av hensikten. Er ganske vanlig at annonsører betaler litt ekstra pr. klikk på reklame bannerne sine, og i såfall er det jo god business om mange av hw's lesere trykker feil av og til. Men det er jo tross alt slik de finansierer driften, så det er jo ikke rart om de ønsker å ha det slik. Personlig leser jeg bare hw.no en gang i blandt, for jeg synes det fremstår som langt mer amatørmessig (og da tenker jeg ikke på design) enn mange av sine utenlandske konkurrenter. Men er jo fint at det finnes norske alternativ for de som foretrekker det. Forumet er derimot en grei plass å kunne diskutere litt av og til. Men om det har noen innvirkning på noe som helst, så ville vel jeg også heller hatt det gamle designet (selv om jeg ikke er så naiv at jeg tror de vil gå tilbake til det).

Lenke til kommentar

Lurer på hvordan i alle dager grafikkonanistene klarte å få så stor makt på nettet at de klarer å ødelegge ethvert fungerende layout jeg. Det gamle layoutet var oversiktlig, lettlest og inneholdt fint lite dikkedarer. Det nye er mildt sagt feilproposjonert med en gigantisk grå stripe helt øverst, "faner" som er skrevet i bitteliten skrift, nyheter som ser ut som noe ray charles kunne finne på å kaste fra seg...

 

Hvorfor er det klin umulig å la brukerne selv få lov til å velge hva slags layout de vil ha på sidene? Jeg vet det er mulig, på imdb så kan man faktisk velge mellom det nye layoutet og det gamle, så hvorfor klarer ikke grafikkonanistene til hardware.no det samme?

Lenke til kommentar
Noen som vet om man også kan fjerne de svarte reklame-boksene? :hrm:

 

 

Prøvd, men tror de består av en masse små linjer eller noe sånt.

 

 

Fjerner du http://static.new.gfx.no/images/main/bodyBgStretch.png blir alt akkurat som før, adblock rapporterer ingen hits på det, selv om adblock oppgir http://static.new.gfx.no/images/main/bodyBgStretch.png som navn på bildet.

 

Høyreklikker du på det sorte, og velge view background image kommer dette opp:

 

bodyBgStretch.png

 

Altså bare en tynn linje..

 

hvis du fjerner http://static.new.gfx.no/images/main

 

fjerner du i allefall mer en bare de svarte reklame boksene..

Endret av SatanClaws
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Noen som vet om man også kan fjerne de svarte reklame-boksene? :hrm:

 

140637.jpeg

 

 

Du bruker denne. Med denne kan du fjerne det du lyster av seksjoner eller diverse bokser på nettsider. :)

Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar
Fikk akkuratt 10% warn for å si det, så jeg oppfordrer alle til å ikke svare på spørsmålet.

 

 

Også? 10% warn gjer da vel ingenting. Blir ingen bra diskusjon uten litt kamp og tårer.

Maxthon med ad-removern fjerner det meste, men man får disse boksene ja.

 

Bedre med bokser enn blinkende reklame i allefall.

Lenke til kommentar
Fikk akkuratt 10% warn for å si det, så jeg oppfordrer alle til å ikke svare på spørsmålet.

 

 

Også? 10% warn gjer da vel ingenting. Blir ingen bra diskusjon uten litt kamp og tårer.

Maxthon med ad-removern fjerner det meste, men man får disse boksene ja.

 

Bedre med bokser enn blinkende reklame i allefall.

 

Les iStereo sitt innlegg rett ovenfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...