Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Nydelig design!!!

 

* Fin oversiktlig meny. Enkel og genial.

* Stilig med forskjellige oppsett på artikler på forsiden. (Uvant i begynnelsen, men helt konge når jeg ble vant til det.)

* Luftig og lett.

* Hovedinnholdet er plassert til venstre så man kan begynne å lese hele websiden logisk fra venstre.

 

Til dere som sier det ligner på itavisen: idioter! (Ja, bare kommenter denne setningen dere, med _ordentlige_ motargumenter!)

 

Til dere som ikke liker det: Les hw.no i noen uker og SÅ skriv hva dere mener! (whiners: "Buhu, jeg gidder ikke", meg: "Synd for dere!")

 

Til dere som ikke liker reklamene: Oppfør dere som ekte nerder og gjør noe med det da for svarte! (ad-blo-ck eller Opera)

 

Til dere som syntes det gamle var bedre: Det sa dere forrige gang også. Kom dere videre og slutt å lev i fortiden.... ("Alt var bedre før." -> "Nei.... internett var TREGERE før, og designene var kjedeligere, sorry Mac.")

 

Til dere som ikke liker fargene: 1: "Still på skjermen, skru på/av noen lys og kanskje briller er en ide?"

 

Har jeg "fornærmet"(les:rettet på) alle whinere nå? Mangler jeg noen? I så tilfelle beklager jeg... :)

 

Hvis dere bare skal klage på meg og ikke har noe mer å fortelle om så ikke gidd å quote meg... :)

 

Bra jobba HARDWARE-nettverket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nydelig design!!!

 

* Fin oversiktlig meny. Enkel og genial.

* Stilig med forskjellige oppsett på artikler på forsiden. (Uvant i begynnelsen, men helt konge når jeg ble vant til det.)

* Luftig og lett.

* Hovedinnholdet er plassert til venstre så man kan begynne å lese hele websiden logisk fra venstre.

 

Til dere som sier det ligner på itavisen: idioter! (Ja, bare kommenter denne setningen dere, med _ordentlige_ motargumenter!)

 

Til dere som ikke liker det: Les hw.no i noen uker og SÅ skriv hva dere mener! (whiners: "Buhu, jeg gidder ikke", meg: "Synd for dere!")

 

Til dere som ikke liker reklamene: Oppfør dere som ekte nerder og gjør noe med det da for svarte! (ad-blo-ck eller Opera)

 

Til dere som syntes det gamle var bedre: Det sa dere forrige gang også. Kom dere videre og slutt å lev i fortiden.... ("Alt var bedre før." -> "Nei.... internett var TREGERE før, og designene var kjedeligere, sorry Mac.")

 

Til dere som ikke liker fargene: 1: "Still på skjermen, skru på/av noen lys og kanskje briller er en ide?"

 

Har jeg "fornærmet"(les:rettet på) alle whinere nå? Mangler jeg noen? I så tilfelle beklager jeg... :)

 

Hvis dere bare skal klage på meg og ikke har noe mer å fortelle om så ikke gidd å quote meg... :)

 

Bra jobba HARDWARE-nettverket!

 

Siterer denne hvis du skulle finne på å redigere posten etter rusen har gitt seg :!:

Lenke til kommentar
Nydelig design!!!

 

* Fin oversiktlig meny. Enkel og genial.

 

Lurer på om anonnonsørene's statistikk "underbygger" den påstand? Dvs. får de fler eller færre klikk på anonnser fra forsiden? (jeg tror det er færre, men kan selvsagt ta feil..)

 

Til dere som syntes det gamle var bedre

 

Noen ganger ER/VAR det gamle bedre, enten det gjelder websider eller kvaliteten på kjøleskap! ;)

Lenke til kommentar
Siterer denne hvis du skulle finne på å redigere posten etter rusen har gitt seg :!:

Takk :)

 

hvorfor skulle noen gidde å komme med "_ordentlige_" motargumenter når 'idioter' er det eneste argumentet du klarer å komme opp med?

Godt poeng! :) Jeg beklager min dårlige argumentering.

- Itavisen har et trangt, mørkt og tungt design.

+ Hardware har et åpent lyst og lett design.

Sånn prøv nå, ventle. ;)

 

Må bare si meg totalt enig i aeinsteins sitt innlegg her.

Takk :)

 

Nydelig design!!!

* Fin oversiktlig meny. Enkel og genial.

 

Lurer på om anonnonsørene's statistikk "underbygger" den påstand? Dvs. får de fler eller færre klikk på anonnser fra forsiden? (jeg tror det er færre, men kan selvsagt ta feil..)

 

Jeg vil tippe (kvalifisert gjetning) at halvparten som leser er nerder og halvparten er "vanlige dødelige". Dermed vil halvparten (nerdene) klare å skille ut reklamen (med programvare eller av erfarne internett øyne) fra innholdet. Den siste halvparten trykker nok litt mer enn før på disse reklamene som kan se ut som annonser, men dette vet dere som ser reklamen bedre enn meg.

 

Til dere som syntes det gamle var bedre

 

Noen ganger ER/VAR det gamle bedre, enten det gjelder websider eller kvaliteten på kjøleskap! ;)

 

Nettsider uten masse javascript som prøver kvele pcen min, slik som nettOS og tunge webmailklienter, var bedre før når det bare var linker og ikke noe var lokalt dynamisk (js), men bare server-dynamisk(php etc.) (kan man si det slik?)

 

Og til slutt: heldigvis snakket jeg ikke om kjøleskap :) for de VAR bedre før!

 

******

Når jeg leser min egen store post på nytt, så ser jeg at jeg nok ble litt lei av alle som skulle ha noe negativt å si om hw.no, og bare blekka ned litt for mye litt for raskt. Dere som leser den til daglig fra før av skjønner jeg ikke at gidder å kritisere, dog så syntes jeg det er synd at ikke alle fikk lov å si mer om designet FØR det ble offisielt, for alle design kan bli bedre.... Hvis dere liker HW-nettverket og liker å lese nyhetene dems så slutt å si at de suger til å lage nytt design og/eller at de bare skal gå tilbake til det gamle! Hvis dere vil ha flere gode artikler så si heller at de er flinke :) ros for godt arbeid fungerer bedre enn ris for dårlig arbeid.

 

1) Grunnen til at de skriver artikler er at de tjener penger på det.

2) Grunnen til at de har reklamer på sidene er at de må tjene penger på siden.

3) Grunnen til at reklamene er delvis kamuflert som innhold er at folk slutter å trykke på reklamer (fordi de vet hvor de ikke skal trykke/se) slik at de må gå nye veier for å tjene like mye som før på reklame-klikk.

(Siste tre setninger er litt tipping fra min side, men jeg finner de plausible)

 

Og mye av det jeg sier her er nok litt subjektivt. Noen liker det nye designet, og andre ikke, slik er det bare. Det skjønner jeg, men nå har jeg likevel sagt mitt da :)

Og ....NÅ har jeg vært subjektiv nok for i dag :)

 

Bra jobba HW-nettverket!

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere kjenner til problemet, men bla litt nedover på denne siden: http://www.hardware.no/artikler/ut_paa_tur...ogle_maps/38052

 

Jeg savner veldig datoer, både på forsiden og i "LES OGSÅ"-kolonnene når man ser på en artikkel. På http://www.hardware.no/artikler/google_map...formasjon/47278 er nederste "les også" et halvt år gammel. Slik det står nå gir det inntrykk av at nyheten er relativt ny.

Lenke til kommentar
Jeg savner veldig datoer, både på forsiden og i "LES OGSÅ"-kolonnene når man ser på en artikkel. På http://www.hardware.no/artikler/google_map...formasjon/47278 er nederste "les også" et halvt år gammel. Slik det står nå gir det inntrykk av at nyheten er relativt ny.

Det bør være dato på alle artikler og på alle "Les også"-overskrifter, dessuten trenger kanskje ikke gamle artikler ligge i "Les også"-kolonnen? Og kanskje de skal begrense det til 3 eller 5?. ( Dato på forsiden er kanskje ikke SÅ viktig? )

 

Til HW.no:

Leser dere disse innleggene?

Gjør dere noe aktivt for å gjøre brukerne fornøyde?

Hva har dere endret på som følge av denne tråden?

Lenke til kommentar

Vi har endret noe, men primært så har vi hatt hendene fulle med småbugs og tweaks, som har gått på ytelse, siden lanseringen og ikke hatt tid til eventuelle justeringer vi ønsker å gjøre.

Vi leser alt, men det sier seg selv at med over 500 innlegg kan vi ikke kommentere alle disse tilbakemeldingene, da hadde vi i alle fall ikke fått gjort noe som helst.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Vi har endret noe, men primært så har vi hatt hendene fulle med småbugs og tweaks, som har gått på ytelse, siden lanseringen og ikke hatt tid til eventuelle justeringer vi ønsker å gjøre.

Vi leser alt, men det sier seg selv at med over 500 innlegg kan vi ikke kommentere alle disse tilbakemeldingene, da hadde vi i alle fall ikke fått gjort noe som helst.

 

 

Hva er publiseringssytemet basert på? Hadde vært kjekt med et par screens av backend (for oss som har litt interesse av slikt). :)

Lenke til kommentar
Vi har endret noe, men primært så har vi hatt hendene fulle med småbugs og tweaks, som har gått på ytelse, siden lanseringen og ikke hatt tid til eventuelle justeringer vi ønsker å gjøre.

Vi leser alt, men det sier seg selv at med over 500 innlegg kan vi ikke kommentere alle disse tilbakemeldingene, da hadde vi i alle fall ikke fått gjort noe som helst.

Har dere gjort dere noen tanker om offentliggjøring av planlagte og gjennomførte endringer slik at det blir enklere for oss å følge med på hva som skjer? Virker som om det er ganske mange her som hadde vært interessert i det.

Endret av Drømmemannen
Lenke til kommentar
Har dere gjort dere noen tanker om offentliggjøring av planlagte og gjennomførte endringer slik at det blir enklere for oss å følge med på hva som skjer? Virker som om det er ganske mange her som hadde vært interessert i det.

Absolutt. Vi vil komme med en slik offentliggjøring om ikke mange dager, som inneholder hva som er fikset og litt om hva som er planlagt utbedret framover.

Lenke til kommentar
Så irriterende at nyhetene flyttes "rund-om-kring" etterhvert; forskjellig størrelse og plassering hver gang noe nytt kommer.

 

Ehm.. hvordan foreslår du at det skulle gjøres da? Nyhetene må jo nødvendigvis flyttes for å gjøre plass til nye nyheter.

 

ha dei på rekke slikk at dei beholder samme størrelse.(hint: den gamle layouten)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...