Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sånn det skal være, så slipper vi å vente på at 30-40-50 bilder skal lastes inn i full størrelse når vi ser i gjennom bildetråden, så trykker vi heller på de bilden vi liker og får opp bare dem i full størrelse :) (det er lettere irriterende når mange omgår dette ved å linke inn bilder i full størrelse, så tar det år og dag å laste inn hver side i tråden likevel.)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke slik vedleggsfunksjonen fungerte sist jeg brukte den, derfor spør jeg.

Jeg liker å få litt størrelse på bildene med en gang, og mener kravene om oppløsning og antall er nok for å få ned størrelsen når man ser gjennom tråden.

Skrevet

Det er ikke slik vedleggsfunksjonen fungerte sist jeg brukte den, derfor spør jeg.

Det er sånn vedleggsfunksjonen har fungert for meg hele den tiden jeg har brukt forumet.

Skrevet

Da er det en stund siden sist du brukte vedleggsfunksjonen - det eldste bildevedlegget jeg finner på brukerkontoen min la jeg ut 16. oktober 2006, og det fungerte på akkurat samme måte, det ble laget en thumbnail som ble lagt inn i innlegget, så kan den som vil trykke på det og få det opp i full størrelse, og de som ikke vil slipper å vente i flere minutter på å laste inn hver side av tråden fordi alle på død og liv skal legge inn bilder i full størrelse rett i innlegget.

Skrevet

Jeg har sakt det før og gjentar det gjerne: jeg synes det er rart og irriterende at lenkede bilder presenteres bedre enn opplastede. :hrm:

Skrevet (endret)

Canon 15-85 er kanon.

edit: kanskje jeg missforsto, hvis du vil ha en mer ren vidvinkel er jo sigma 10-20 en gjenganger.

Endret av phax
Skrevet

Canon 15-85 er kanon.

He-he. Men den er nok mer en allrounder.

edit: kanskje jeg missforsto, hvis du vil ha en mer ren vidvinkel er jo sigma 10-20 en gjenganger.

For ikke å glemme Canon's egen EF-S 10-22mm.

Skrevet

Benytter anledningen til å gratulere tomsi42 med dagen :)

(hvis han har lagt inn korrekt dato her)

Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt :)

• Liker 3
Skrevet

I Akam skulle være fest hos Tomsifar i lia

for Tomsi fyller femti år omtrent på denne tia.

Gamle snille Tomsi vår fyller femti år i år.

Hei hurra for Tomsifar som er så snill og rar.

• Liker 9
Gjest Slettet+3124
Skrevet

Takker og bukker . Datoen stemmer den, på godt og vondt :)

Gratulerer med dagen!! :)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen Tomsi :fun:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...