Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken falt du på K-H-S?

 

Det er viktig for meg å ha et lysterkt objektiv, ble derfor Tamron AF SP 17-50mm F/2.8 XR Di II LD C.

 

Vurderte i en stund og evnt gå for canon sin 18-85mm, men droppet det pga pris og blender. Planen er og ha dette objektivet nå fremover en stund, og evnt bytte ut med noe L optikk seinere hvis jeg ser behov og har penger til det.

Lenke til kommentar

Jeg har begynt å samle på gamle kameraer, de trenger ikke å virke, noen som har noen å gi bort til hylla mi? :)

Canon 1000d? Altså ikke det digitale som er å få tal i nå, men det analoge. :)

Får jeg så tar jeg nok imot, men er vel egentlig kameraer før 1990 jeg vil ha:)

 

Spørs om jeg ikke kan bidra med et gammel Nikon kamera og muligens noe gammelt optikk. Fikk en gang i tiden et svar på hvilken modell dette var, men finner ikke igjen tråden.

Skal se hva jeg finner på loftet av andre fotoskatter i helgen :)

Lenke til kommentar

Hva mener du med "fremkalle"? Digitale bilder du skal kopiere ut på papir? I såfall har vel de fleste fotobutikker mulighet til å fjerne røde øyne automatisk.

 

Jeg husker imidlertid en dame som hadde levert noen bilder der jeg jobber. På noen av bildene hadde hun røde negler, og på ett av de bildene var to av neglene blitt brune på grunn av automatisk fjerning av røde øyne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med "fremkalle"? Digitale bilder du skal kopiere ut på papir? I såfall har vel de fleste fotobutikker mulighet til å fjerne røde øyne automatisk.

 

Jeg husker imidlertid en dame som hadde levert noen bilder der jeg jobber. På noen av bildene hadde hun røde negler, og på ett av de bildene var to av neglene blitt brune på grunn av automatisk fjerning av røde øyne :)

Ja, jeg skal ha det på papir, derav "fremkalle" :)

 

Har du et konkret eksempel på en butikk som man kan velge automatisk fjerning av røde øyne? De jeg har sett på hittil må man fjerne manuelt på hver enkelt bilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...