Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

When you publish content or information using the "everyone" setting, it means that you are allowing everyone, including people off of Facebook, to access and use that information, and to associate it with you (i.e., your name and profile picture)....

Eg har ikkje lagt biletet ut på facebook. Det er i tilfelle den avbilda personen som har gjort, noko han heller ikkje hadde lov til, men det er ein annan sak.

HVIS det i det heile er facebook biletet stammar frå.

 

Det er noe du kanskje bør sjekke,er det fra Fjaseboka er det vel han som (ikke hadde lov) la det ut der som i tilfelle skal ha fakturaen?

Er det tatt fra et annet sted blir det nok noe annet vil jeg tro....

Lenke til kommentar

Hehe.. jeg har faktisk lekt med tanken med å kvitte meg med telefoner, så slipper jeg "problemet" mitt.. :) Men da kjenner jeg meg rett, så blir det kjøpt en nye mobil om ikke alt for lenge.. og da er jeg tilbake til "problemet" igjen... :p

Ville nok brukt Galaxy S med 2.2.1. Med 2.2 ville jeg nok valgt noe annet.. irriterer meg at min SGS ikke har fått 2.2.1 ennå. Kjøpt via Telenor, om noen lurer. :p

Lenke til kommentar

Yay. Her er resultatet av mitt første forøk på timelapse med D7000 :) Ikke noe stort mesterverk, men synes jeg var relativt heldig med hvordan lyset endret seg i løpet av halvtimen jeg filma. Relativt fornøyd, tatt i betraktning at jeg ikke har lagd noe sånt før. Får klatre opp på taket igjen neste gang, har formidabel utsikt over byen der oppe. Blir så mye rot i forgrunnen når jeg tar bilder fra verandaen. (Har jeg ikke nevnt det i en annen sammenheng før?)

 

In other news -- dette er fra reglementet for fotografering ved Rockefeller:

 

Frilansere må innhente fototillatelse fra artist før de kan søke om fotopass. De må også selv sørge for å ha gyldig billett.

 

Den formuleringen insinuerer at man må søke etter å ha fått tillatelse fra artisten -- risikerer man dermed å ikke få fotopass selv om man har tillatelse? Snodig affære.

 

EDIT: Artisten har et system som går ut på at alle kan få tillatelse, men bare hvis de går med på å gi bort alle bildene og rettighetene til dem, og lover å ikke prøve å selge dem til noen. Da kan det vel egentlig være det samme. Hvordan skal forresten avisene kunne illustrere konsertanmeldelser hvis fotografene ikke får lov til å selge bilder til dem? :ermm:

Endret av C₈H₁₀N₄O₂
Lenke til kommentar

Ville nok brukt Galaxy S med 2.2.1. Med 2.2 ville jeg nok valgt noe annet.. irriterer meg at min SGS ikke har fått 2.2.1 ennå. Kjøpt via Telenor, om noen lurer. :p

Ryktene sier at 2.3 skal komme til Galaxy S snart.

Samsung Ungarn eller Polen sier så, ja. Problemet er at Samsung slipper firmware på forskjellige tidspunkt til forskjellige CSC-versjoner. Jeg har TEN, og da må jeg rett og slett vente. Det er irriterende.

 

Hva slags telefon sitter du på, da? Er jo noe å lure på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Huff.. jeg har blingset på datoer, jeg har en svær innlevering på hjertesykdommer innen 31. mars.. og jeg som trodde at jeg hadde til søndag med dette.. :p Fikk plutselig en stressreaksjon pga en svææær adrenalinfrigjøring.. :D

Lenke til kommentar

Huff.. jeg har blingset på datoer, jeg har en svær innlevering på hjertesykdommer innen 31. mars.. og jeg som trodde at jeg hadde til søndag med dette.. :p Fikk plutselig en stressreaksjon pga en svææær adrenalinfrigjøring.. :D

Hvorfor henger du fortsatt her da :p

 

Burde du ikke sette deg ned og skrive ferdig innleveringen din ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Huff.. jeg har blingset på datoer, jeg har en svær innlevering på hjertesykdommer innen 31. mars.. og jeg som trodde at jeg hadde til søndag med dette.. :p Fikk plutselig en stressreaksjon pga en svææær adrenalinfrigjøring.. :D

Hvorfor henger du fortsatt her da :p

 

Burde du ikke sette deg ned og skrive ferdig innleveringen din ;)

 

 

Du har helt rett.. jeg burde.. :p Men det var litt deilig å henge her inne akkurat nå.. må få skrudd over tankegangen, så jeg får rett fokus.. :)

Lenke til kommentar

Sinnssykt fornøyd med bildene mine i fra Norge - Danmark i går.

 

Merker at ting begynner å falle på plass og jeg har lært en del teknikker.

 

Siden jeg er sportsfotograf in spe; kan du ikke dele med oss? Jeg er veldig interessert i å høre om teknikker osv osv.

 

Skal se om jeg får rabla sammen noen setninger jeg ;)

 

Her er i allefall resten av bildene i fra Norge - Danmark : http://knuthsolberg.smugmug.com/Sports/Fotball/Norge-Danmark-EM-kvalik-26mars

 

Kom veldig gjærne med synspunkter om bildene. Positive og negative.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...