Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, lurer litt på hvor mye de isåfall kommer til å legge til i det som i dag er Lightroom. Personlig greier jeg mye bedre uten Photoshop når jeg bruker Aperture 3 kontra Lightroom 3 (ca. alt av adjustments kan brushes inn i førstnevnte feks.).

 

Adobe må uansett få has på bibliotekfunksjonen i Lightroom før jeg evt. skifter ut Aperture. ;)

 

Edit: Sendte forøvrig 1Den bort i dag - men glemte å tømme minnekortene først. Får finne meg en SD-kortleser enelleranna plass på skola. :p

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvorfor henger du fortsatt her da :p

 

Burde du ikke sette deg ned og skrive ferdig innleveringen din ;)

 

Har nå fått ned ca 6 A4 sider. Antar at jeg nærmer meg sånn ca halvveis. :)

 

 

Da er jaggu en Nikon 70-200 2.8 VRII på vei i posten gitt!

 

Grattis!! Dette er heftige saker! Gled deg! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Flink gutt :thumbup: Da har du fortjent en pause. Like mye innsats i morgen, så kan du bruke onsdag til finpussen. Og så kan du feire på torsdag.

 

Da har jeg klokket inn litt over 10 A4 sider.. antar at jeg havner på en 15 - 16 sider når jeg er ferdig.. :) Men nå er det natta for denne karen, hører at kassa roper..

Lenke til kommentar

Kjøpte nettop EF 24-105mm F/4L for den nette sum av 4000 kroner! Er fornøyd med det. 1,5 år gammel, lite og pent brukt, uten noen som helst skader, kosmetiske eller mekaniske.

 

Skulle egentlig selge min Sigma 17-70 f/2.8-4.5 og kjøpe 15-85, men nå ser det ut til at jeg beholder Sigmaen for vidvinkel, og 24-105 som hovedobjektiv.

 

Dessuten er dette min post nummer 10 000. :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...