Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye må jeg forvente å betale for ett Lars Monsen-kamera ikke utslitt D70s? Ser noen opererer med fantasipriser på 3-4-5000 på finn (riktignok med kitobjektiv, men SÅ mye er da ikke det verdt heller), ville det vært å anse som skambud hvis jeg foreslo 1500?

Lenke til kommentar

1500 for en D70s bør gjøre selger svært fornøyd. Det er ca. to år siden jeg solgte min (røft brukte) D70 for 1000,- til en kamerat.

 

PS: Lars Monsen er bare noe Ken Rockwell har funnet på for å få litt fred.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Er det mange her inne som følger med på KelbyTV? Ukentlige episoder av Photoshop UserTV, LayersTV, Lightroom Killer Tips, D-Town TV osv.

 

Har nettopp begynt å følge med igjen. Sjekk ut Photoshopworld episoden(224).

 

Vet det er noen her som driver med composites og layers. Hva med å få 3D utskrift?

Må nesten prøve dette selv. Sjekk ut Snapilypro.

 

Sitter å lytter på bandet som spilte på Photoshop World; Seven Nations og sangen My Favorite Photograph. Ganske "catchy" :)

Lenke til kommentar

Akamboken :fun:

Wow! Velkommen etter! :)

 

Typisk: Etter å ha lett etter laderen til kameraet i 2 måneder fikk jeg endelig rotet meg til å bestille ny i går ($8.95 inklusive porto!)... gjett hva jeg fant på kontorpulten min da jeg skulle gå hjem... (det sier forsåvidt en del om kontropulten min... jeg vet at National Geographic planlegger ekspedisjon til den neste år for å lete etter Nansen...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...