Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Detektivarbeidet er vel utført. Et par bilder og filmer burde gjøre susen. ;)

Bra jobbbet. Sitter nå og forfatter teksten som brevet som jeg tenker å sende. Har tenkt å refere til Åndsverksloven og Gisle Hannemyr sine eminente sider.

 

Ser nå at frilanssatsene er økt. I og med at dette er et bilde som er skrevet ut , så er det vel naturlig å likestille det med en helside? Eller er forside mer riktig ?

 

Jeg ser også at man kan anse dette som grov uaksomhet, så jeg tenkte å kreve den dobbelte satsen, noe som er vanlig kotyme i slike saker.

 

Jeg forventer selvsagt at de også fjerner bildet, da de ikke har tillatelse til å bruke bildet. Den økonomiske kompensasjonen er kun å regne som oppreisning for skade av ikke-økonomisk art.

 

Tom

Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg meningen bak det hodeplagget som det er så mye styr i rundt? Jihab...

Rent fototeknisk tror jeg ikke det har så mye hensikt...

 

Jeg hadde et spennende øyeblikk i dag, da jeg skulle ta dagens februarfestbilde. Plutselig ville ikke Tokinaen zoome ut forbi 20mm. Da skrudde jeg av metallplaten som sitter rundt frontelementet, og ut trillet en bitteliten skrue. Det er ikke så tillitsvekkende at jeg

a) kan skru av metallplaten rundt frontelementet med bare fingrene

og

b) finner løse skruer inne i objektivet...

 

Bygd som en tanks min rompe.

 

Får spare på skruen, sånn at jeg har alle delene om jeg eventuelt må sende det inn til service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...