Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvor har du dette fra? Sikker kilde?

 

Om det er sikker kilde, så vet ikke om jeg skal le eller grine.

Lefdal erkjenner altså at de har gjort noe galt, og så prøver de seg med å slenge noen peanøtter til apene.

Hadde det vært meg som var i denne situasjonen, ville jeg blitt mer forbanna av et slikt "tilbud".

 

Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. Stemmer det, så havna Lefdal nå på min boikott-liste.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har du dette fra? Sikker kilde?

 

Om det er sikker kilde, så vet ikke om jeg skal le eller grine.

Elkjøp erkjenner altså at de har gjort noe galt, og så prøver de seg med å slenge noen peanøtter til apene.

Hadde det vært meg som var i denne situasjonen, ville jeg blitt mer forbanna av et slikt "tilbud".

 

Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. For i så fall havna Elkjøp nå på min boikott-liste.

det er Lefdal det er snakk om, ikke elkjøp.

Lenke til kommentar
Jeg skulle svært gjerne fått bekrefta at dette er tilfelle eller ikke. Stemmer det, så havna Lefdal nå på min boikott-liste.

Du må puste med magen, Tim. Slapp av, og les hva Chris300 skriver - "du skal se at". Spekulasjon kalles det. ;) Det skulle ikke forundre meg om han har rett.

Lenke til kommentar
Jaggu meg...

 

70-200 F/2,8 IS USM venter på meg på postkontoret mitt. Og objektivet ble altså sendt i 14-tida på torsdag. Også får jeg det med på fototreffet som starter om 50 minutter. Praktisk. :)

Kjøpte du det jeg tipsa deg om? :)

 

Jepp. Ble det objektivet, ja. :)

 

Ikke helt fornøyd med skarpheten foreløpig på det, men jeg driver og tester med lav ISO og diverse nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...