tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har aldri vært fan av den "ti ihjel"-holdningen. Mener at meninger skal luftes, så skal de diskuteres ihjel. Enten fordi personen (les: trollet) skjønner at det er feil, eller fordi alle ser at personen (les: trollet) har meninger som er helt hinsides. Og når de er hinsides så må de komme ut i åpenhet så man sammen kan bekjempe dem. Ja til åpenhet! Nei til ihjeltiing. Er enig i dette. Vi må bare passe på å ikke bli usaklige selv. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Vi må bare passe på å ikke bli usaklige selv. Det er pokker ta meg lettere skrevet enn gjort! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Og folkens - ikke mat digit-trollene som mener at Poeng er Det Viktigste I Verden. Jeg har prøvet å mate trollene litt for så å legge ut et bilde. Målet var jo å som jeg fikk dårlige terningkast/poeng etter å ha engasjert meg litt i debatten. Igrunnen er jeg litt skuffet på terningkast/poeng responsen, har bare fått en 1. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg har prøvet å mate trollene litt for så å legge ut et bilde. Målet var jo å som jeg fikk dårlige terningkast/poeng etter å ha engasjert meg litt i debatten. Igrunnen er jeg litt skuffet på terningkast/poeng responsen, har bare fått en 1. Det virker som om det kommer noen enere slengende - men har ikke sett mer enn en per bilde. Det er pokker ta meg lettere skrevet enn gjort! Skal vi heller være ekstra usaklige kanskje Vi blir jo beskyldt for det uansett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er pokker ta meg lettere sagt enn skrevet! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Skal vi heller være ekstra usaklige kanskje Vi blir jo beskyldt for det uansett. Nei Jeg tror på å forsøke å holde seg i skinnet. Tror jeg har vært klar til å poste, men så bare lukket fanen eller tømt svarfeltet og begynt helt på nytt minst 7-8 ganger denne helgen. Og jeg vil gjerne irettesettes av akamere også når det trengs, det er ingen vits å gå i stim her. Men innimellom må frustrasjonen få utløp et sted... Endret 15. august 2011 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er pokker ta meg lettere sagt enn skrevet! Takk! :!: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg er litt sånn: Men må ærlig innrømme at jeg er litt lei den samme debatten om de samme jævla enerkarakterene gang på gang. Skjønner helt hvorfor det er verdens undergang at noen helt tilfeldige mennesker på internett synes et bilde er dårlig. 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Men må ærlig innrømme at jeg er litt lei den samme debatten om de samme jævla enerkarakterene gang på gang. Skjønner helt hvorfor det er verdens undergang at noen helt tilfeldige mennesker på internett synes et bilde er dårlig. Jammen, han tar jo ikke dårlige bilder, så derfor skal han heller ikke få enere Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Er vel det som er konsekvensene av et nettsamfunn hvor eneste lovlige tilbakemelding er "flott bilde! :)". :| Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 hihi.. jeg sier "flott bilde" rett som det er. Og det ser da jaggu ut som enkelte har like store problemer med å lese det som enkelte andre har problemer med å få de enerne. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Neida, jeg synes det er helt greit med sånne tilbakemeldinger også. Men ikke når alt annet ikke er lov. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg tror ikke det er så ille. Det er vel kun et par-tre stykker som har problemer. Tror jeg. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Syns de trådene ble skikkelig vanskelige å følge med på når den ene brukeren fant ut hvordan han setter ting så det kommer opp som "sitat". Det var vanskelig før det også, men nå må man nesten rulle seg opp å finne ut hvilken del av innlegget han har skrevet og hva han egentlig svarer på. Det er fullstendig kaos. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Noen (vi) burde jo nesten fortelle han det, så han ikke siterer seg selv til evig tid. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Noen (vi) burde jo nesten fortelle han det, så han ikke siterer seg selv til evig tid. Treig, er du. 3 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Hva om vi seriøst begynner å kommentere digit-bildene på et saklig grunnlag så de får se hvordan vi har gjort/gjør dette. Vi kan velge ut noen bilder og diskutere de i spesifikke trådene, aberet er at TS sannsynligvis vil stenge tråden relativ fort nå han/henne får en hel skokk evaluerende kommentarer. La oss kommenterer trollene til taushet Får bare håpe de ikke leser chatte-tråden til Hr.Olsen Endret 15. august 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Hva om vi seriøst begynner å kommentere digit-bildene på et saklig grunnlag så de for se hvordan vi har gjort/gjør dette. I såfall kan vi ta en titt på denne 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Hva om vi seriøst begynner å kommentere digit-bildene på et saklig grunnlag så de for se hvordan vi har gjort/gjør dette. I såfall kan vi ta en titt på denne Done. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Noen (vi) burde jo nesten fortelle han det, så han ikke siterer seg selv til evig tid. Treig, er du. Denne uttalelsen syns jeg var ganske episk beskrivende om ambisjonsnivået: Det helt greit at jeg får lange evalueringer på bildene mine, bare jeg slipper å gjøre det samme, det gidder jeg som regel ikke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå