Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hmm, noen som har sett no kupp på express? ;) fikk brått veldig lyst til å kalibrere skjermen, har 2 stk men klarer meg med 1 skjerm kalibrert i verstefall

 

Jeg kjøpte like så greit min via Fotovideo til 799,-. Samme pris hos japanfoto også.

Angrer dog på at jeg ikke kjøpte den da Japanfoto var i byen med lastebilen sin. Da skulle de ha 599,- for den.

På eBay ligger den på rundt 680,- inkludert frakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Litt på siden: Fikk en laptop kastet etter meg i dag, en ThinkPad T420s med heftigste i7-prosessor, et beist av en SSD og evige mengder RAM. Og 2.5 timer batteritid.

 

Gratulerer! Høres intet mindre enn fantastisk ut. At det er en Lenovo i T-serien varmer hjertet. Hvor mye måtte du gi for herligheten?

Lenke til kommentar

Gikk lei av krav om å registrere den ikke heelt lovlige W7-versjonen på netbooken i går, samt evig mas om å fornye antivirus-abonnement; så da ble det Ubuntu. Angrer IKKE. Dæven, her har det skjedd ting siden verson 7.04, som var den jeg knotet med sist.

Det er så fantastisk at man klarer å lage noe som fungerer så mye bedre og ikke koster noe.

 

Installasjonen gikk på null komma niks, boot-tiden er halvert, alt går MYE raskere og ting fungerte rett ut fra "boksen".

Twitter, facebook og alt av chatprogrammer ferdig integrert, og det hele ser nydelig ut. Ikke trenger jeg antivirus heller(:

Hæppi

Endret av _nomad
Lenke til kommentar

Satt og surfa og tok runden innom http://www.dagbladet.no/

 

Datt nesten av stolen for et så skarpt nyhetsbilde kan jeg ikke huske å ha sett på DB før. (saken: http://www.dagbladet.no/2011/08/12/nyheter/frp/politikk/innenriks/17649400/ )

klikka inn på saken, og da ser jeg det var lånt fra Jens Erik Jensrud/Hamar Arbeiderblad, men er det noen som kan "anslå" oppsettet. reflektor kun eller blitz?

Endret av per-erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...