Bjørnli Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Nå skal ikke mine bilder havne på no random side uten at jeg blir kreditert, såeh det er for meg null problem. Og jeg legger alltid ved kontakt-info/copyright info i exif:) Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 En avsporing - Olympus E-P3 selges med 2 objektiv kit, vet du om dere kommer til å føre dette ? Jeg sjekket nå, og den ligger ikke inne i systemet. Men det kan jo være at det er noe som kommer senere EDIT: Så først nå at du allerede har kjøpt den. Gratulerer med nytt kamera Det ble Oslo i dag og da ble fristelsen for stor. Dette blir moro ! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 argh! er så drittlei canon sin lens-cap på 50mm 1.4 MED solblenderen på, må få bestilt meg no cheapo greier fra ebay som funker bedre Jeg digger objektivene til Canon. Kvaliteten kan ikke matches når det kommer til AF og bildekvalitet, men "lens-cap"ene deres SUGER! Sigma sine er tusen ganger bedre. Der har de virkelig noe å lære. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 er første logoen jeg har lagd, har prøvd å finne noen som kan hjelpe gratis da jeg ikke har råd til å betale noen for det, men er umulig:( Kanskje ha en logo som gjør at det er litt lettere å finne frem til fotografen. Hvis f.eks jeg ser bildet ditt på en random side og synes det er kult, skal jeg google BF da, og bla til jeg finner siden din? sånn da? ikke nødvendigvis den fargen, var random valgt farge bare Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg ville gått for en mer stilren logo. Jeg kan sikkert gjøre et lite forsøk i løpet av helgen. 2 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 argh! er så drittlei canon sin lens-cap på 50mm 1.4 MED solblenderen på, må få bestilt meg no cheapo greier fra ebay som funker bedre Jeg digger objektivene til Canon. Kvaliteten kan ikke matches når det kommer til AF og bildekvalitet, men "lens-cap"ene deres SUGER! Sigma sine er tusen ganger bedre. Der har de virkelig noe å lære. Nikon har også slike vet du Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) argh! er så drittlei canon sin lens-cap på 50mm 1.4 MED solblenderen på, må få bestilt meg no cheapo greier fra ebay som funker bedre Jeg digger objektivene til Canon. Kvaliteten kan ikke matches når det kommer til AF og bildekvalitet, men "lens-cap"ene deres SUGER! Sigma sine er tusen ganger bedre. Der har de virkelig noe å lære. Nikon har også slike vet du Haha, du VET at jeg tenkte på canon kameraer Edit: Kan hende jeg misforstod. Har Nikon slike "lens-caps"? Endret 13. august 2011 av Ingardj Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 argh! er så drittlei canon sin lens-cap på 50mm 1.4 MED solblenderen på, må få bestilt meg no cheapo greier fra ebay som funker bedre Jeg digger objektivene til Canon. Kvaliteten kan ikke matches når det kommer til AF og bildekvalitet, men "lens-cap"ene deres SUGER! Sigma sine er tusen ganger bedre. Der har de virkelig noe å lære. Nikon har også slike vet du Haha, du VET at jeg tenkte på canon kameraer Edit: Kan hende jeg misforstod. Har Nikon slike "lens-caps"? Ja, standard Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Hehe, ok, da skjønner jeg. Ja, det er måten å lage dem på. Men mitt nesten nye 70-200mm f/4 IS har det samme som det gamle 17-40mm mitt. Står ALLTID å kløner med å få det på. På Sigma-objektiver presser man det bare på så er alt i orden. Å få det på mens solblenderen på har jeg aldri prøvd. Ser ikke for meg at det er mulig Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Har kvitta meg med canon-lokkene for lenge siden - på 24-70L og 135L iallefall. Går fint å få tak på det som er på 35L gjennom solblenderen. Tror jeg bruker nikonlokk på 24-70 og sigmalokk på 135 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Noen som har en nydelig forklaring på hvorfor Nikon sitt objektiv bakdeksel passer på Sigma sine objektiver, men ikke motsatt (låser ikke) ? Burde jo sånn på papiret være identiske siden det er samme fatning. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2011 Rapporter Del Skrevet 13. august 2011 Sikkert en liten kombinasjon av de to. Ser ut som jeg kanskje kan bli ferdig i løpet av oktober, sånn ca. 10 år etter vi begynte. Det høres bra ut! Og jeg som trodde jeg var treg som brukte halvannet år på den ene armen min. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Noen som har en nydelig forklaring på hvorfor Nikon sitt objektiv bakdeksel passer på Sigma sine objektiver, men ikke motsatt (låser ikke) ? Burde jo sånn på papiret være identiske siden det er samme fatning. Bittesmå forskjeller. Begge burde ha passet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Noen som har en nydelig forklaring på hvorfor Nikon sitt objektiv bakdeksel passer på Sigma sine objektiver, men ikke motsatt (låser ikke) ? Burde jo sånn på papiret være identiske siden det er samme fatning. Bittesmå forskjeller. Begge burde ha passet. Samme er det med Tokina deksel til Canon, men andre veien går greit. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 Er like genialt hver gang å sammenligne Nikon sitt bakre objektiv deksel til 195 kroner med hva man faktisk kan få for 200 kroner, inkl en fullt fungerende mp3 spiller... Var på norges første Steampunk treff (SØK på Steampunk Norge på FB hvis dette er av interesse) på Akerhus Festning og det var kjempemoro. Flere stykker stilte i klær med tilbehør og trakk til seg japanske turister med hvite L objektiver (så 2 50000 kroners fastoptikk m.m.) og noen tyskere som også ville bli tatt bilde av de sammen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (SØK på Steampunk Norge på FB hvis dette er av interesse) Der var det strengt tatt ingen informasjon om HVA det er http://bloggarkiv.sol.no/blogg/steampunk - her var det ihvertfall litt.. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (SØK på Steampunk Norge på FB hvis dette er av interesse) Der var det strengt tatt ingen informasjon om HVA det er http://bloggarkiv.sol.no/blogg/steampunk - her var det ihvertfall litt.. Det er rimelig nytt og vi jobber med mer informasjon osv osv Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 (SØK på Steampunk Norge på FB hvis dette er av interesse) Der var det strengt tatt ingen informasjon om HVA det er http://bloggarkiv.so...blogg/steampunk - her var det ihvertfall litt.. Punkmusikk er det definitivt ikke Må også søke litt før jeg fikk med meg temaet. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 akam.no + digit.no = ? adkgaimt.nono? daikiatm.nono? Begynner å bli ganske usikker på at det slutter på yes! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 14. august 2011 Rapporter Del Skrevet 14. august 2011 akam.no + digit.no = ? adkgaimt.nono? daikiatm.nono? Begynner å bli ganske usikker på at det slutter på yes! Ser at flere på digit.nono vil ta sjefsrollen og banke igjennom egne forslag, kanskje vi også burde begynne og bli "slemme" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå