Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den peneste stadion er Viking stadion, enkel, ett etasje, syntes det blir litt wannabe med to etasjer på en så liten stadion som Aker stadion trossalt er, tenk så fett det blir (hvis det blir) et etasje til og totalt 30.000 på viking stadion

Når Brann sin stadion er ferdig utbygd tror jeg med tanke på stemmningen og intimiteten blir dette den beste og flotteste

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

 

p572cw5.jpg

 

 

 

p571zx3.jpg

 

 

 

74zh5.jpg

 

 

Selv tror jeg Skagerak Arena blir en veldig fin stadion når den står ferdig ved sesongstart 2008. Synd åpningskampen går i Adeccoligaen da..

Det skal komme hjørner på den etterhvert og det planlegges også en storskjerm.

 

Hvis jeg skal nevne en annen stadion som jeg synes er fin så må det bli Fredrikstad Stadion. Anlegget ser ikke noe fint ut, men sett innefra så er den praktfull.

Endret av wurrzagh
Lenke til kommentar

Opriktig talt mener jeg Brann Stadion er den flotteste arenaen i Norge i dag. Dette selvfølgelig fordi jeg besøker den omtrent hver tippeligarunde hvert år, fordi jeg mener jeg gir den flotteste stemningen, og fordi den er til en viss grad meget pen. Blir selvfølgelig mye flottere når den blir bygd ut i 08.

 

Ellers syntes jeg Viking Stadion er flott. To etasjer, bratt helling. Tja, slik en stadion skal være egentlig. Start sin stadion kunne vært veldig flott om den faktisk hadde blitt fylt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...