Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener Viking Stadion er den Peneste, ikke bare fordi jeg er Viking-supporter, men som nevnt tidligere, den er enkel og har bare en etasje.

 

I sommer var det kåring av Norges fineste stadion i Dagbladet der rangeringen var slik:

1. Fredrikstad stadion

2. Viking Stadion

3. Aker Stadion

 

husker ikke de neste rangeringen, men var hvertfall dette dagbladet mente.

Lenke til kommentar
Mener Viking Stadion er den Peneste, ikke bare fordi jeg er Viking-supporter, men som nevnt tidligere, den er enkel og har bare en etasje.

 

I sommer var det kåring av Norges fineste stadion i Dagbladet der rangeringen var slik:

1. Fredrikstad stadion

2. Viking Stadion

3. Aker Stadion

 

husker ikke de neste rangeringen, men var hvertfall dette dagbladet mente.

 

Er egentlig enig med Dagbladet, FFKs stadio er noe mer intim enn viking stadion....

Ser forresten ut til at det ikke blir noen utbygging av VIking stadion med det første, jeg sendte en mail og spurte.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769
Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

Lenke til kommentar

Jeg synes Lerkendal er den fineste, jeg :love:. Håper de bygger igjen hjørnene slik at det blir litt større kapasitet pluss at det helhetlige inntrykket blir bedre. Det spørs om det kommer til å bli virkelighet, den lille bakken som er mellom Adidas og Narvesen kan sette en stopper...

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

 

Vel, de har flere mennesker i Danmark enn i Norge tiltross for størrelsen, dessuten er København 3x så stor som Oslo hvis vis er på hele byomerådet

Lenke til kommentar
Lerkendal skal ha norges største narvesen kiosk bak tribunene, rundt hele stadion

Hæ? Forklar!

 

Synes selv at Viking Stadion er finest, mens aker kommer langt ned på listen. Men også Viking stadion kunne vært bedre:

viking26.jpg

Hva er vitsen med to etasjer når stadionen er så liten? (aker stadion) Det blir rett og slett for dumt. Hadde Sør Arena og aker hatt èn etasje, og ikke to etasjer hadde de kommet veldig langt opp på listen, men fortsatt bak Viking stadion.

Er RBK supporter.

Lenke til kommentar
Lerkendal skal ha norges største narvesen kiosk bak tribunene, rundt hele stadion

Hæ? Forklar!

 

Synes selv at Viking Stadion er finest, mens aker kommer langt ned på listen. Men også Viking stadion kunne vært bedre:

viking26.jpg

Hva er vitsen med to etasjer når stadionen er så liten? (aker stadion) Det blir rett og slett for dumt. Hadde Sør Arena og aker hatt èn etasje, og ikke to etasjer hadde de kommet veldig langt opp på listen, men fortsatt bak Viking stadion.

Er RBK supporter.

 

Hva er galt med to etasjer?

Får bare plass til flere folk da.. Skjønte ikke helt poenget ditt der, men.

Lenke til kommentar

Joda, det er ikke noe galt med to etasjer, men når hver etasje er så liten som i aker og Sør Arena sitt tilfelle ser det veldig rart, SYNES JEG. De hadde vel fått flere folk hvis de ikke hadde det opprommet i mellom feltene?

 

Store stadioer kan gjerne ha flere etasjer, men man trenger ikke å ha unødvendig mange oppstykkete felt slik som i de to tilfellene jeg snakker om. Det hadde sett bedre ut hvis det kun var et felt slik som mesteparten av Viking stadion har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...