Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan kan folk ikke like viking stadion?

viking4.jpgvikingstadion1.jpg

 

Jeg er ikke en stor tilhenger av viking stadion fordi jeg synes tribunen er hevet altfor høyt over bakken hvis du skjønner. Tilskuerne på de nederste radene er jo minst 2 meter over gressmatta. Det synes jeg er stygt. Men ellers så er det en fin stadion. FFK derimot er fin.

 

Det er jo sikkerhetshensyn

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

 

Vel, de har flere mennesker i Danmark enn i Norge tiltross for størrelsen, dessuten er København 3x så stor som Oslo hvis vis er på hele byomerådet

 

Bygg ny landslagsarena !!!, skam me Ullevaal

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

 

Vel, de har flere mennesker i Danmark enn i Norge tiltross for størrelsen, dessuten er København 3x så stor som Oslo hvis vis er på hele byomerådet

 

Bygg ny landslagsarena !!!, skam me Ullevaal

 

Helt enig, bygg ny arena med 40.000 som er intim så vi får et fort og spille i hvor vi er fryktet, tror den labre stemmningen på kampene på Ullevaal kommer av at stadion ikke er bygget for skikkelig gjenlyd og intimitet, gamle highbury (staves?) var unik sånn sett, men også Anfield

Lenke til kommentar
Fineste i verden: Signal Iduna Park.

 

*snip*

 

Det der er en flott stadion, ja. Bratt og høyt, og nærmt banen. Intimt, og slik det skal være.

 

Nå snakkes det om at når Brann Stadion skal bygges ut, skal det være slakk helling på ene langsiden. Håper for guds skyld det ikke blir sånn. Dårligere sikt, blir omtrent mer som en basketballkamp da.

Lenke til kommentar

Jeg får vondt inni meg når jeg leser dette emnet. Ingen i verden kan mene at Lerkendal er en fin stadion. Gule fasader, fire separate tribuner, oppdelt, vip på hver eneste side, ikke tilrettelagt for supportere, null intimitet, RØDE seter, generelt en skam for fotballnorge. Color Line er heller ikke en fryd for øyet med GEDIGEN plass mellom hvert felt, en separat gedigen tribune i forhold til resten som bare er jævlig stygg, og en statue utenfor som jaffal ikke bedrer helhetsintrykket. Sør Arena ser ut som et kjøpesenter, er oppdelt på lik linje med Aker Stadion (som har samme arkitekt). Dette fjerner intimiteten. Sør Arena ser nokså bra ut (litt over middels) fra utsiden, innvendig får den 2 på en skala på 1/10. Marienlyst får strykkarakter. Ullevaall er oppdelt og i alle fall ikke noen beauty med burger king her, ditten der og datten der. Viking Stadion har store åpne plasser på utsiden av sin stadion med få unntak som gjør at den får store pluss, dessverre har de bygget masse bygninger rundt så stadion blir helt bortgjemt. I tillegg er viptribunen litt "skarrete", men alt i alt en av norges fineste stadioner sammen med Brann Stadion, som får minus for Hansatribunens forfallende hvitfarge og at gamle hovedtribunen fortsatt står. Brann Stadion er sammen med Viking stadion en av få stadioner i norge som faktisk ser ut som fotballstadioner. Se på Åråsen som har leiligheter og BILVERKSTED i tribunene, what the fuck?

Lenke til kommentar
Jeg får vondt inni meg når jeg leser dette emnet. Ingen i verden kan mene at Lerkendal er en fin stadion. Gule fasader, fire separate tribuner, oppdelt, vip på hver eneste side, ikke tilrettelagt for supportere, null intimitet, RØDE seter, generelt en skam for fotballnorge. Color Line er heller ikke en fryd for øyet med GEDIGEN plass mellom hvert felt, en separat gedigen tribune i forhold til resten som bare er jævlig stygg, og en statue utenfor som jaffal ikke bedrer helhetsintrykket. Sør Arena ser ut som et kjøpesenter, er oppdelt på lik linje med Aker Stadion (som har samme arkitekt). Dette fjerner intimiteten. Sør Arena ser nokså bra ut (litt over middels) fra utsiden, innvendig får den 2 på en skala på 1/10. Marienlyst får strykkarakter. Ullevaall er oppdelt og i alle fall ikke noen beauty med burger king her, ditten der og datten der. Viking Stadion har store åpne plasser på utsiden av sin stadion med få unntak som gjør at den får store pluss, dessverre har de bygget masse bygninger rundt så stadion blir helt bortgjemt. I tillegg er viptribunen litt "skarrete", men alt i alt en av norges fineste stadioner sammen med Brann Stadion, som får minus for Hansatribunens forfallende hvitfarge og at gamle hovedtribunen fortsatt står. Brann Stadion er sammen med Viking stadion en av få stadioner i norge som faktisk ser ut som fotballstadioner. Se på Åråsen som har leiligheter og BILVERKSTED i tribunene, what the fuck?

 

Du sier mye glupt her.

 

Er det bilverksted i tribunene på åråsen?

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg at Start har Norges fineste stadion.

Sør Arena er egentlig altfor fin for Adecco, men sånn ble det...

 

Mange meninger, skriv i vei :)

 

Jeg har lurt på hvorfor Nye Briskeby ikke har kommet inn i bildet her. Blir jo norges mest moderne fotballbane (så lenge det varer)!

post-147910-1199716527_thumb.jpg

Endret av panzeNOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...