Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

 

Nå fyller man ikke setene med jord heller da, men mennesker. Det bor ikke så veldig mange flere i Danmark enn Norge, men en god del mer i København enn i Oslo. Så derfor høres 25k på Ullevaal i forhold til 40k i Parken helt riktig ut.

 

Og det er jo bare tåpelig å bygge en stadion med 40k i Oslo når man ikke klarer å fylle en på 25k engang. Oslo-publikummet må jo være det treigeste i hele landet. Bare se på tilskuertallet til Vålerenga/Lyn/landslaget i forhold til folketall. Aldri i verden om vi klarer å fylle en stadion på feks 40k til Norges landskamper, og da er det lite vits.

 

Men skulle ikke vært lov til å stemme på eget lags stadion her. Virker som om alle mener sitt lags stadion er det fineste. Ikke akkurat uventet men :D

Endret av San_Lopez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var på en del kamper på Viking Stadion det året den var helt ny. Da syntes jeg den var noe grå og kjedelig og en del dårlige løsninger. F.eks. billettsalget. Men det er en stund siden nå, så får håpe det har blitt ordnet. Ellers likte jeg godt at de hadde varme i taket. :thumbup:

 

Men Aker Stadion er finest. Enkel, grei og flott beliggenhet. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
TELENOR ARENA!!! :new_woot:

 

Hehe, den blir sikkert den finest. Men, den er jo ikke ferdig. For øyeblikket synes jeg at Viking og Aalsund har de fineste arenane. Men tror som sagt at nye Telenor Arena kommer til triumfere øverst når den er ferdig.:)

Endret av Herad
Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor danskene kan ha en stadion som Parken, mens landslaget til Norge stanger i den styggeste stadion paa jord, ullevaal

Vet, Parken har jo 40 000 og Ullevaal har 25, skjønner egentlig ikke det når Norge er 20 ganger større

 

Nå fyller man ikke setene med jord heller da, men mennesker. Det bor ikke så veldig mange flere i Danmark enn Norge, men en god del mer i København enn i Oslo. Så derfor høres 25k på Ullevaal i forhold til 40k i Parken helt riktig ut.

 

Og det er jo bare tåpelig å bygge en stadion med 40k i Oslo når man ikke klarer å fylle en på 25k engang. Oslo-publikummet må jo være det treigeste i hele landet. Bare se på tilskuertallet til Vålerenga/Lyn/landslaget i forhold til folketall. Aldri i verden om vi klarer å fylle en stadion på feks 40k til Norges landskamper, og da er det lite vits.

 

Men skulle ikke vært lov til å stemme på eget lags stadion her. Virker som om alle mener sitt lags stadion er det fineste. Ikke akkurat uventet men :D

 

Nå kan det se ut som vi får en med 50k seter da :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Personlig synes jeg at Start har Norges fineste stadion.

Sør Arena er egentlig altfor fin for Adecco, men sånn ble det...

 

Mange meninger, skriv i vei :)

Er enig, Sør Arena er Norges Beste Bane, selv om den ikke er så stor som Lerkendal, Viking Stadion, Ullevaal og Brann Stadion.. ;)

 

Aker Stadion, Color Line Stadion og Nye Fredrikstad Stadion er fine de oxo ;)

Lenke til kommentar

Herregud, Telenor Arena? er dere seriøs? En forstørret versjon av Vikingskipet?!?! Dette er ingen fotballbane, men en innendørs hall og atpåtil kunstgress (som de selvsagt er påtvunget pga mangel på sollys). Telenor Arena setter ABSOLUTT ikke fotballopplevelsen i høysetet, men økonomisk vinning gjennom å kunne bruke hallen året rundt. Fotball er en utendørssport, og jeg forventer at taket i det minste kan skyves bort. Det er ikke i planene til Telenor Arena. Det vil for meg være en skam og ufattelig flaut å reise til Fornebu for å bevitne en fotballkamp i en innendørs hall. Håndball, skøyter og Ishockey kan bare kose seg, fotball spilles utendørs.

 

Makan til klovneri.

Lenke til kommentar
Herregud, Telenor Arena? er dere seriøs? En forstørret versjon av Vikingskipet?!?! Dette er ingen fotballbane, men en innendørs hall og atpåtil kunstgress (som de selvsagt er påtvunget pga mangel på sollys). Telenor Arena setter ABSOLUTT ikke fotballopplevelsen i høysetet, men økonomisk vinning gjennom å kunne bruke hallen året rundt. Fotball er en utendørssport, og jeg forventer at taket i det minste kan skyves bort. Det er ikke i planene til Telenor Arena. Det vil for meg være en skam og ufattelig flaut å reise til Fornebu for å bevitne en fotballkamp i en innendørs hall. Håndball, skøyter og Ishockey kan bare kose seg, fotball spilles utendørs.

 

Makan til klovneri.

Må si jeg ble rimelig overrakset over da skjønte at taket ikke var skyvbart ja. Som du sier, Fotball er en utendørsidrett. Her skal det være konserter og diverse events, det er vel derfor Stabæk fikk lov til å bygge den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...