Gå til innhold

Norges fineste stadion ?


Itagun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...
  • 2 uker senere...
lurer på om det er mange domme folk her!!

 

lerkendal i trondheim er den desidert fineste stadion i norge, den trekker flest tilskuere og norges desidert beste fotball lag spiller sine hjemme kamper der åsså <3

 

oh the irony.

 

 

Synes Viking har den fineste stadionen i Norge. Kjedeligste: Stabæk.

Lenke til kommentar

Skagerak Arena ser ikke så bra ut etter min mening. Den gamle hovedtribunen som nå er på korstiden bør byttes ut med en ny som matcher resten av stadion. Dessuten burde de holdt seg til en etasje på tribunen og heller lukket igjen hjørnene. Da hadde det blitt mer intimt, og lyden hadde helt sikkert vært bedre.

 

Etter et år på Fornebu Arena må jeg si meg fornøyd. Lyden ble veldig mye bedre etter at Stabæk Support flyttet til kortsiden. Fra utsiden ser arenaen helt grei ut. Litt grått og kjedelig, men sammenliknet med andre norske arenaer er den helt i toppen. Det samme kan vel sies om innsiden. Er veldig fornøyd med tribunen. De er i en 1 etasje, bratte og hevet litt over bakken slik at man ser brukbart uansett hvor man sitter. Lyset i arenaen er også veldig bra. Det som derimot ikke er bra er luften. Når gradestokken passerte 20 i sommer ble det veldig klam og tung luft der. Ellers på året er den helt fin, men ikke det samme som utendørsluft naturligvis. Ellers er alt av fasiliteter på plass og mer enn godkjent.

 

Telenor_Arena_179302k.jpg

774px-Telenor_arena_0646.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker stadion til stabæk. Men liker IKKE at tribunen er hevet noen meter over bakken. Bedre utsikt for tilskuer ja, men det ser ikke bra ut på TV. Se for eksempel i Premier League. Der sitter tilskuerne omtrent under bakkenivå og det ser helt fantastisk ut når det blir mål. Alle går helt bananas bak mål. Når Stabæk scorer ser man bare en betongvegg...

 

Skagerak Arena sin nye kortside er veldig nærme banen og ligger nesten på bakkenivå. Synes den ser veldig bra ut jeg. Enig i det du sier om at tribunen burde vært hel, uten etasjer. Men når den først har blitt inndelt i 2 etajser så er den nedeste en god del større enn 2.etasjen. Altså ikke likt det de har gjort på Sør Arena og Aker stadion. Der er 1.etasje og 2.etasje like store.

 

Hjørner? Jada, de kommer etterhvert ;)

Kan nok ta lengre tid å bli kvitt den gamle hovedtribunen (Dagens kortside). Men de bytter ihvertfall ut de blå setene til fordel for sort og hvitt. Vil nok heve inntrykket litt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...