Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I kveld er det Eurostand08. Spent på hvordan dette vil funke. Håper alle holder kjeft de første 15 minuttene, og lager et helvettes til leven med en gang klokka på tavla viser 15+.

 

Synes denne tråden begynner å bli litt slapp. Kanskje noen provoserende spådommer får ting i gang.

 

Brann - Viking 0-0

HamKam - Aalesund 2-2

Molde - Lillestrøm 1-1

Stabæk - Strømsgodset 1-3

Fredrikstad - Rosenborg 1-5

Vålerenga - Lyn 2-1

Lenke til kommentar

Etter det jeg har hørt, så kommer ikke Briskebybanden(HamKam) til å holde kjeft de første 15 minuttene under morgendagens kamp. Grunnen er fordi HamKam har en så viktig kamp imorgen, men de vil stille med bannere.

 

Brann - Viking 0-0 (Mitt tips: 2-1)

HamKam - Aalesund 2-2 (Mitt tips: 1-0)

Molde - Lillestrøm 1-1 (Mitt tips: 0-0)

Stabæk - Strømsgodset 1-3 (Mitt tips: 3-0)

Fredrikstad - Rosenborg 1-5 (Mitt tips: 1-3)

Vålerenga - Lyn 2-1 (Mitt tips: 0-2)

Lenke til kommentar

Samme i Fredrikstad.

 

 

Latterlig at Jarstein ikke går ut med en gang når han blir skadet. Da slipper vi at han ikke kan slenge seg på frispark og andre ting. Det ødela for oss i dag.

 

Jeg HATER at vi suger så hardt foran mål. Det skal ikke være så vanskelig å sette den ballen i mål. Det er også utilgivelig at vi lar FFK styre kampen med en spiller mindre.

Lenke til kommentar
Virker som at TV2 reagerte kraftigere på at Jarstein ikke fikk enda et gult, enn det fine sparket Kvisvik slenge ut. Uansett så håper jeg NFF tar tak og sender Kvisvik på tribunen resten av sesongen. Han mistet jo fatningen fullstendig.

Jarstein provoserer til de grader og burde hatt sitt andre gule. Egentlig ganske typisk Jarstein, han har alltid vært et impregnert rasshøl, så jeg er ikke akkurat overrasket. Men svakt av dommeren, som også var svak kampen igjennom.

Lenke til kommentar
Virker som at TV2 reagerte kraftigere på at Jarstein ikke fikk enda et gult, enn det fine sparket Kvisvik slenge ut. Uansett så håper jeg NFF tar tak og sender Kvisvik på tribunen resten av sesongen. Han mistet jo fatningen fullstendig.

 

Here we go again... Det er TV2 som har skylda! Tilfeldig at det begynte å gå nedover med RBK når TV2 tok over Tippeligaen? Neppe. TV2 har lenge hatt en skjult agenda som innebærer at RBK må trykkes ned, og her har vi nok et bevis. Surt å tenke på at Rosenborg kunne hatt sitt 20ende seriemesterskap på rad i lomma snart hadde det ikke vært for konspirasjonen TV2 står bak. At man i det hele tatt nevner at det er galt av Jarstein å holde igjen beina til Kvisvik i været er helt utrolig. Jarstein har jo gang på gang vist at han er verdens mest sympatiske, men TV2 har hele tiden trykket han ned i søla. Vi må stå imot terrorregimet TV2.

 

EDIT, TV2-reporternes uttalelser:

 

- Kortet til Kvisvik er iallfall ingenting å diskutere, sa TV 2-ekspert Nils Johan Semb om situasjonen.

 

- Kvisvik skal ut selvfølgelig, men spørsmålet er om ikke Jarstein skulle hatt sitt andre gule kort, og blitt utvist, sa Bengt Eriksen.

 

Helt utrolig at det går an å uttale seg så partisk. At ikke NFF gjør tiltak mot TV2 etter å ha reagert så kraftig mot at Jarstein ikke fikk gult kort er helt vanvittig. TV2 har ødelagt all objektiv fotballdekning altså.

Endret av Husam
Lenke til kommentar
Virker som at TV2 reagerte kraftigere på at Jarstein ikke fikk enda et gult, enn det fine sparket Kvisvik slenge ut. Uansett så håper jeg NFF tar tak og sender Kvisvik på tribunen resten av sesongen. Han mistet jo fatningen fullstendig.

 

Here we go again... Det er TV2 som har skylda! Tilfeldig at det begynte å gå nedover med RBK når TV2 tok over Tippeligaen? Neppe. TV2 har lenge hatt en skjult agenda som innebærer at RBK må trykkes ned, og her har vi nok et bevis. Surt å tenke på at Rosenborg kunne hatt sitt 20ende seriemesterskap på rad i lomma snart hadde det ikke vært for konspirasjonen TV2 står bak. At man i det hele tatt nevner at det er galt av Jarstein å holde igjen beina til Kvisvik i været er helt utrolig. Jarstein har jo gang på gang vist at han er verdens mest sympatiske, men TV2 har hele tiden trykket han ned i søla. Vi må stå imot terrorregimet TV2.

 

EDIT, TV2-reporternes uttalelser:

 

- Kortet til Kvisvik er iallfall ingenting å diskutere, sa TV 2-ekspert Nils Johan Semb om situasjonen.

 

- Kvisvik skal ut selvfølgelig, men spørsmålet er om ikke Jarstein skulle hatt sitt andre gule kort, og blitt utvist, sa Bengt Eriksen.

 

Helt utrolig at det går an å uttale seg så partisk. At ikke NFF gjør tiltak mot TV2 etter å ha reagert så kraftig mot at Jarstein ikke fikk gult kort er helt vanvittig. TV2 har ødelagt all objektiv fotballdekning altså.

 

Wow. Tolket du hele den regla der ut av den uttalelsen. Undret bare på hvorfor de ikke fokuserte mer på Kvisviks angrep og konsekvensene ut fra det, men pratet heller om Jarsteins dårlige dag på jobben. De elsker jo å snakke om enkeltpersjoner istedet for lag i sin helhet, og nei, det er ikke bare RBK som får lide for tv2s fotballregime..

Lenke til kommentar
Wow. Tolket du hele den regla der ut av den uttalelsen. Undret bare på hvorfor de ikke fokuserte mer på Kvisviks angrep og konsekvensene ut fra det, men pratet heller om Jarsteins dårlige dag på jobben. De elsker jo å snakke om enkeltpersjoner istedet for lag i sin helhet, og nei, det er ikke bare RBK som får lide for tv2s fotballregime..

 

Hehe.

 

Tro meg, "hele den regla" kunne blitt ordentlig lang om jeg skulle ha tatt for meg alle bitre RBK-supporteres vanvittige uttalelser om TV2. Håper du skjønner hvor mye vi andre supportere morer oss over konspirasjonsteoriene og unner oss noen gode lattere med bakgrunn i disse. ;)

Lenke til kommentar

Samles dere alle sammen hver helg eller? HÆ?? HÆ???

 

Nei, tv2 har vel ikke intensjon om å gruslegge RBK og bytte navnet til Brann til tv2 idrettslag. Sier bare at det finnes noen deler av fotballdekningen deres som er bedre enn andre, at objektivitet kan være en gråsone til tider, og at beliggenheten av kanalen kan noooen ganger påvirke hovedoppslagene. Og jeg tror ikke jeg trenger å kjøre langt unna Trondheim for å finne noen som deler oppfatningen. Men dette er offtopic.

 

Raymond trenger en pause fra fotballen et lite halvår for å kjøle ned skallen litt. Spent på hva NFF finner på for noe gøy..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...