Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Hvorfor må han ta en pause? Fordi "Superhero" Jarstein blir "overfalt"? Kvisvik er ikke bortpå Jarstein engang. Var ihvertfall ikke noe spark i ansiktet. Skjønner Kvisvik godt jeg, når noen holder beinene på den måten, så er det klart man reagerer. Tror aldri Kvisvik ville ha gjort dette uten grunn. Selvfølgelig er det stygt det han prøver på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samles dere alle sammen hver helg eller? HÆ?? HÆ???

 

Nei, tv2 har vel ikke intensjon om å gruslegge RBK og bytte navnet til Brann til tv2 idrettslag. Sier bare at det finnes noen deler av fotballdekningen deres som er bedre enn andre, at objektivitet kan være en gråsone til tider, og at beliggenheten av kanalen kan noooen ganger påvirke hovedoppslagene. Og jeg tror ikke jeg trenger å kjøre langt unna Trondheim for å finne noen som deler oppfatningen. Men dette er offtopic.

 

Slapp av, vi er ikke off topic når vi snakker om TV2s dekning av TL i en TL-tråd. Det morsomme er jo all energien som blir brukt på å finne småfeil hos en TV-kanal når laget til RBK gjør det dårlig. Det er kanskje fint for dere å ha noe å la aggresjonen gå ut over, men at TV2s vinkling på saker og ting skal ha så vanvittig mye å si er helt latterlig. At det blir nevnt som en feil hos TV2 at de fokuserer på en situasjon som sannsynligvis skulle hatt en keeper utvist (og dermed hadde hatt utrolig mye å si for kampen), er jo helt absurd! Det må jo til og med du se.

Lenke til kommentar

Jeg blir ikke å se i denne tråden neste sesong, da bytter jeg til adecco-tråden, om den finnes. Med mindre Rekdal forstår at Fjørtoft er over middagshøyden, at Aafk IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER kan spille 3-5-2 og at Aarøy ikke har klippekort. Og jeg venter fremdeles på at Mathiesen skal brukes som det han er, spiss. Jaja, blir flere seiere i Serie A om ikke annet.

 

:(

Lenke til kommentar
Jeg blir ikke å se i denne tråden neste sesong, da bytter jeg til adecco-tråden, om den finnes. Med mindre Rekdal forstår at Fjørtoft er over middagshøyden, at Aafk IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER kan spille 3-5-2 og at Aarøy ikke har klippekort. Og jeg venter fremdeles på at Mathiesen skal brukes som det han er, spiss. Jaja, blir flere seiere i Serie A om ikke annet.

 

:(

 

Ikke ta sorgene på forskudd da, jeg som HamKam supporter har opplevd dette igjennom hele sesongen. Aalesund har vel noe lettere kamprogram enn HamKam, så dette kan bli utrolig jevnt. Personlig, så håper jeg på Lillestrøm nedrykk, men det skjer nok sikkert ikke.

Lenke til kommentar

I dag vant Lyn desverre helt fortjent. Vi hadde ikke noe som helst struktur eller plan i det offensive spillet. Når det kommer til det defensive, vet jeg ikke engang om jeg orker å skrive om det. Det er kanskje noe av det tristeste jeg har sett på lenge. Lyn fikk spille ballen fram og tilbake og komme til målsjanser så mye de ville. Forsvarsrekka vår bare sto og så på.

Lenke til kommentar

Det er da ingen nyhet at VIF taper mot Lyn,det må de da ha vent seg til ved dette punktet?

 

Tviler selv på at VIF faller helt ned mot kvalikplassen,da må alle lagene under dem prestere godt i alle de siste rundene og VIF må være total katastrofe.

 

Også morsomt å se hva Aafk supportere krever av laget sitt,det beste de noen gang har utrettet i serien er 11 plass.

Lenke til kommentar

Nå må det legges til at Tromsø er en stundentby hvor veldig mange har knytninger andre steder i landet,det har sin innvirkning på oppmøte. For ikke å snakke om at man må ganske langt ut av byen for å finne der folk bor,og for dem tar det sin tid å komme seg til kamp. Blir egentlig en ganske lang liste om jeg skulle kommet med "forklaringene" for tilskuerproblemene i nord.

 

Men kanskje du er inne på noe der,at Aalesund by har lite annet for seg enn å få med seg kampene i helgen;)

Lenke til kommentar

Er mer et bevis på at folk i Tromsø er gjerrige,flest folk sier at de ikke stiller opp fordi det koster for mye for sitteplass og at det ikke er noe sted å parkere i nærheten av stadion. Er enig i at 270 kr for en billett er i hardeste laget når stadion er i den tilstanden den er,kan ikke huske å ha måttet betale mer enn maks 170 for å se TIL på kamp rundt andre steder i landet.

Lenke til kommentar

Hører nå veldig mange klage på det så påvirkning har det uten tvil,sammen med de elendige parkeringstilbudene og de manglende fasilitetene på stadion. Har også følelsen at Tromsø IL har et noe harry image i byen,at det ikke treffer hele befolkningen som RBK gjør i Trondheim,VIF i Oslo og Brann i Bergen. Det er på en måte litt mer trenden å følge lag lenger sør i stedet.

 

De har tanker om å skape gode sittetribuner rundt hele banen om jeg har fått med meg rett. Hvor fullført dette vil bli kan man lure på,med tanke på at pengene for å sette opp en sittetribune måtte finansieres med penger fra Gamstsalger i 04. Virker ikke som folka med penger i Nord ser på TIL som interessant investeringsobjekt i det hele tatt. Trist egentlig,gjør den økonomiske situasjonen for laget vanskeligere enn den kunne vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...