Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke fatte og begripe sytingen og klagingen over offsideavgjørelsene i LSK-Brann i dag. Selv på repriser i sakte-film må man drive på med linjal for å finne ut om det var offside eller ikke når Huseklepp løp, og når LSK fikk en scoring annullert. Da blir det for dumt å gå ut i media og si at dommere "må skjerpe seg". Når det er så på håret så er det fysisk umulig for en dommer å se 100% korrekt. Skal man syte over dommerfeil så ta de mer klare, ikke slike tilfeller som dette.

 

Supportere har jo mistet helt perspektiv på ting. :)

Lenke til kommentar

Har supportere i det hele tatt perspektiv på ting om det gjelder deres egne lag? Jeg f.eks. har Vål'engabriller. Hver eneste gang en blå spiller faller, er det straffe, minst! Omtrent uansett hvor på banen fellingen skjer. Hver eneste gang en motstander er i angrep er det offside, men aldri når vi er i angrep. Og om det er 14.000 på en kamp, er jeg alltid sikker på at det er minst 16-17.000.

Lenke til kommentar
Kan ikke fatte og begripe sytingen og klagingen over offsideavgjørelsene i LSK-Brann i dag. Selv på repriser i sakte-film må man drive på med linjal for å finne ut om det var offside eller ikke når Huseklepp løp, og når LSK fikk en scoring annullert. Da blir det for dumt å gå ut i media og si at dommere "må skjerpe seg". Når det er så på håret så er det fysisk umulig for en dommer å se 100% korrekt. Skal man syte over dommerfeil så ta de mer klare, ikke slike tilfeller som dette.

 

Supportere har jo mistet helt perspektiv på ting. :)

 

Selvfølgelig har ikke vi som supportere perspektiv på noen ting:)

 

Når det kommer til kampen i dag føles det jo selvfølgelig utrolig bitert ut at marginene gikk i Branns rettning. Det er utrolig kiipt, og man føler litt at dommeren er i mot seg.

 

Men selvfølgelig, det hadde enhver Brann-supporter også følt hadde det tippet den andre veien.

 

Alt i alt syns jeg LSK hadde fortjent seieren i dag (men da er det kanskje de ikke helt objektive delene av meg som snakker), men det er typisk for denne sesongen at marginene er på vår side.

Men, når alt kommer til alt betyr det strengt tatt ikke veldig mye lenger. Så lenge vi sikkrer ligakontrakt for nesteår er det vel en god del runder siden jeg håpte på noe mer. Får bare heie på videre og se fram mot neste sesong. Da tror jeg det blir bra på Åråsen med Berg og Bjarman!

Lenke til kommentar

At LSK fortjente å vinne?

 

I mine Brann-øyne synes jeg LSK fortjener å rykke ned! Noe mere anti-fotball må en lete lenge etter. Eneste spillesettet de innehar er lang ball opp på en bøllete og stor spiss. Noen ganger heades ballen ned til en midtbanespiller som legger den ut på kanten og vips, inn igjen til den bøllete spissen!

 

Når LSK så får corner, så er det bare å pøse på med folk som river, sliter og dytter, så spretter nok ballen inn etterhvert.

 

LSK bruker sannsynligvis mere treningstid på vektrommet enn på greassmatten. Spillestilen dems tyder i alle fall på det.

 

Desverre var Branns midtbane i går altfor sliten og feilpassningene florerte altfor mye til å vise folkene på togstasjonen hvordan fin fotball spilles.

Endret av hardkjerne
Lenke til kommentar
Tror ikke du skal klage på at de 3 nederste lagene spiller møkkafotball, når du heier på Vålerenga. Dere spiller ikke akkurat noe festfotball selv. Dummeste jeg har har hørt i dag.

 

 

Sorry sorry! Han har så definitivt sitt på det tørreste. Eneste laget som faktisk spiller festfotball om dagen er RBK.

 

Du er tilgitt :p Og vi spiller møkkafotball vi også. Noe så jævlig. Men at vi spiller så elendig fotball er ingen god grunn til å glemme hvor jeg er fra, Oslo Øst. Så jeg følger Enga uansett hvor de ligger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...