Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi godset har forsterket laget veldig godt med Riddez på venstreback, Nielsen som spiss(endelig en spiss som scorer mål!) og Mattias Andersson. Komlan Amewou fra Togo kan også bli veldig god på sentral midtbane, men trenger nok litt tid på seg. Godset har trolig tippeliagens beste snitt når det gjelder O2-opptak, og kunstgresset er trolig fordelaktig godset.

Lenke til kommentar
Godset imponerte ikke meg mot RBK, de var dødelig effektive, det skal de ha, men de lå jo bare lavt og ventet, dessuten var målet da Demidov sto utenfor dårlig av dommeren, burde satt inn Demi med en gang.

 

latterlig, helt latterlig... Fotball handler alltid om å score! De som klarer å opprettholde en god effektivitet over en hel sesong kommer høyt opp på tabellen.

Lenke til kommentar
Men en ting du ikke kan nekte for, er at Klanen er den supporterklubben som har flest medlemmer som bor utenfor Oslo. Så synes det blir forferdelig dumt at en ifra Odal synger "stille i fjøset".

 

Den største indre grupperingen i klanen kommer fra Romerike. Hvordan kan disse kalle Lillestrøm for bønder når disse tross alt bor mer urbant enn de fleste andre steder på Romerike? Det er en ting jeg aldri har forstått, men det er mange ting i klanen jeg ikke forstår , feks at de lar Isko boys følge med dem på borteturene. Isko boys er Norges Største Casual gruppering. TjoaGuttaBergen er også ganske store. SKF (Sportsklubbens Fineste) fra LSK er en gruppering på 10-12personer,men er ca 35% av størrelsen til Isko Boys (etter hva andre har fortalt meg). Lillestrøm har her gått forran og nektet alle fra SKF adgang på Åråsen

 

Stabæk er det laget som har imponert mest ,men på ingen måte overbevisende. LSK glapp i markeringene hele tiden og har store problemer i forsvarsrekka for øyeblikket, så de bidro til at stabæk så ut som et vinnerlag.

Tromsø har jeg også troen på etter å ha sett begge kampene de har spilt.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Den største indre grupperingen i Klanen er Unge Enga eller Oslobajas. Begge de er fra Oslo om jeg ikke tar helt feil. Isko Boys har adgang til alle kampene helt til de gjør noe galt. Vi kan ikke utestenge casuals før de har gjort noe galt.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Hvorfor vente? Man vet jo at dette er en gjeng primater som kommer til å lage bråk før eller senere uansett. Casualsmiljøer er i mine øyne helt håpløse og jeg ser ingen grunn til at de skal få lov til å være på kamper "frem til de gjør noe galt".

 

Så du mener at man skal bure inn folk som henger med kriminelle selv om de selv ikke har gjort noe. Man kan da ikke bare utestenge noen selv om de kan være casuals, så lenge de ikke har gjort noe.

Lenke til kommentar

Jaja,fortsatt ikke en borteseier selv om det fort kunne gått sånn i flere kamper.

 

Molde-Tromsø var en veldig vippende kamp,ingen som tok helt kontrollen så det gikk litt fram og tilbake. Var to anledninger hvor Molde veldig lett kunne scort men var uheldige med avslutningene. Tromsø fikk flere muligheter på kontringer og kunne fort endt med en eller to til Munoz eller Rush. Ellers veldig fornøyd med at Tromsø slipper inn færrest mål i Tippeligaen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...