Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi de var det øveste laget som ikke hadde allerede hadde fått europaspill.

 

Syns det er kjempebra Tromsø får prøve seg i Inter-Toto. Gikk jo ganske greit for dem da de spilte UEFA så dette kan gå veien.

 

Men er det ferdig avgjort da?Trodde man måtte vente ut mai og se om Norge fortsatt lå øverst på fair play listen.

Lenke til kommentar
Men er det ferdig avgjort da?Trodde man måtte vente ut mai og se om Norge fortsatt lå øverst på fair play listen.

Det er 99,9% sikkert. Skal veldig mye til for at vi mister den. F.eks. stadionbråk på Jenter17-landskamp. Dessuten er det 3 lag som får fairplay-plass (de to siste blir trukket ut blant de nest beste landene), så om vi skulle være så uheldig å miste førsteplassen er vi nesten sikret uansett.

Lenke til kommentar

I en tøff periode for en Brann supporter er det kjekt å lese litt støtte fra vår kjære legende.

 

– Jeg reagerer på at det er blitt sagt at Brann var sjanseløse mot Stabæk. De var fullt på høyde med Stabæk i sjanser og spill, og var veldig uheldige som fikk kanskje det mest uforståelige straffesparket mot seg som noensinne er blitt dømt i Norge, mener Drillo.

 

Fikk ikke sett kampen selv. Var straffesituasjonen så håpløs?

 

I samme intervju påpekes det at Brann sliter grunnet en Fakiri i elendig form og kun en skygge av sitt tidligere selv. Får håpe de får skikk på midtbanen sin igjen. Jaiteh er i trening igjen og snart begynner vel også Huseklepp å trene seg opp etter skaden.

Lenke til kommentar

Det var ikke en pen takling, men det skulle aldri vært rødt kort. Gult hadde holdt i masseivs. Derimot var det mange andre situasjoner i kampem mellom VIF og RBK hvor det skulle vært delt ut kort. Med unntak av det røde kortet så holdt Svein Oddvar Moen kortstokken fint på plass i brystlomma si.

Lenke til kommentar

Ingen som i det hele tatt fikk med seg TIL's seier over Rosenborg? Overraskende stille her inne.

 

Selv er jeg overrasket over at Tromsø fikk med seg alle poengene da de virkelig ikke spilte en så god kamp(Uansett om Nilsen mener noe annet). De fleste angrepene var veldig trege og det var for få som ble med offensivt. Men skal vel ikke klage etter tre så vikige poeng.

Lenke til kommentar
Ingen som i det hele tatt fikk med seg TIL's seier over Rosenborg? Overraskende stille her inne.

 

Selv er jeg overrasket over at Tromsø fikk med seg alle poengene da de virkelig ikke spilte en så god kamp(Uansett om Nilsen mener noe annet). De fleste angrepene var veldig trege og det var for få som ble med offensivt. Men skal vel ikke klage etter tre så vikige poeng.

 

Tromsø hadde mange målsjanser som dem sløste bort. Hvis man ser på Munoz sin, som kom rett før pause. Rushfeldt hadde vel 2-3 store sjanser. Var virkelig ikke Rushfeldt sin dag. Koser meg hver gang Rosenborg går på en blemme.

Lenke til kommentar

Reagerte egentlig ikke så mye på at det var rødt kort. Jeg har sett bein brekke av mindre stygge taklinger og syntes personlig det hadde vært fint om man ble litt strengere på det. Måtte nok Bakke og co roet ned litt, men pyttsann. Hodeløse taklinger var en god grunn til at jeg sluttet med fotballen, er helt håpløst å spille fotball om man er kjapt til bens for da blir man spent ned et dusin ganger uten å så mye som å se et kort.

 

Men sett i forhold til hva andre har sluppet unne med så er det nok strengt mot den godeste Kone. Men skulle gjerne sett at folk ble sendt av banen for slikt. Hadde nesten vært litt artig med 2-minutters som man har i Håndball i slike tilfeller. Bare øk det litt. Hiv dem ut i 10 minutter ved taklinger som er verdig gult kort. Spillere slipper jo alt for billig unna som regel.

Lenke til kommentar

Må si Tom Nordlie opptrer sjarmerende som aldri før. Hissig, ikke helt oversikten og så er det jo en umenneskelig gaping når han tygger tyggis. Eneste som kan konkurrere med han om å være kveldens mest hyggelige og godslige kar må vel være Riseth :wee:

 

Brann leder 2-1 etter for flotte mål av nykommerne. Er ganske fortjent, selv om LSK er litt mer opptatt av brytekamp da. Men de har jo en fysisk spillestil. Er bare overasket over at Bakke ikke har vært i tottene på noen i en slik type kamp.

 

Blir spennende dette her, jeg håper Brann kjører løpet ut nå og holder fokus på å spille ball fremfor å gå i tottene på hissige LSK'ere der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...