Gå til innhold

VGA-filer på vei ut? Støtter Vegas 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er du sikker på at det ikke blir lagret i f.eks. mpeg/avi?

vet ikke?

Det er en venn av meg som har kjøpt webcam og det lagrer i VGA. Jeg har ikke sett selv. JEg ble bare bedt om å finne ut om det støttes av vegas eller ikke..?

 

 

Da kan du si til vennen din at han kan laste ned demo-versjonen av vegas og prøve ut selv, evt. uploade et klipp så kan jeg sjekke med vegas 8 pro. Det er vel heller ingen filtype som heter .vga så spørsmålet er vel mer eller mindre ubesvarelig

Lenke til kommentar
Jeg ble bedt litt i seneste laget, for jeg har vegas 7, han har vegas 7, men jeg har hatt det lengre. Da han skulle kjøpe spurte han meg, men jeg visste ikke. Så ble dette webcamet kjøpt. Men still: hvis ikke noe format heter VGA, hva lagres det som da? .avi?

 

Spør din venn om å ta opp en snutt Han vil da forhåpentligvis kunne se dette. Kom tilbake til meg...

Lenke til kommentar
VGA betegner kun oppløsningen (640 x 480 px), og jeg vil helt sikkert tro du kan sette opp et prosjekt for dette i alle versjoner av Vegas.

 

 

Ja, men det han egentlig lurte på var om man kunne redigere videofilene tatt med web-cammet i vegas. Det kommer jo an på filtypen det blir lagret i, men uansett så støtter vegas de aller fleste...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...