Gå til innhold

Du vet du har overklokket litt for mye når...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var ny, men den med og overklokke dildoen er enda kulere :!:

beveger meg litt off-topic her nå men jeg mener det har litt relevans. I julegave til en venninne så gav jeg bort en G-punkt stimulator (type "sommerfuglsak som man spenner på seg) på kødd. Den hadde ti programmer med en kontroll-sak der man kunne velge mellom disse. Her om dagen så blei jeg sittende å tenke på hvor moro det måtte ha vært å åpne opp og finne ut hvirdan disse programmene fungerte og lage et interface til den som gjorde at den kunne kobles til PC-en slik at man kunne styre den over internett. Da kunne man jo tilogmed skrive sine egne programmer til den.

 

... og så tenkte jeg at jeg har alt for lite å gjøre siden jeg faktisk tenkte ut alt dette.

Lenke til kommentar

Du vet du har overklokket litt for mye når...

 

...fryseren er den varmeste plassen i huset

...du bruker kjølepasta i stedet for lim

...du har den beste scoren din som bakgrunnsbilde

...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser

...det ikke er plass til bilen i garasjen

...når du skal mobbe/erte noen, så snakker du dritt om pc-en hans/hennes

...når du går tur med pc-en

 

kommer sikkert flere :p

 

super tråd btw. første tråden på lenge jeg har orket å lese gjennom alle sidene på

Lenke til kommentar
Du vet du har overklokket litt for mye når...

 

...fryseren er den varmeste plassen i huset

...du bruker kjølepasta i stedet for lim

...du har den beste scoren din som bakgrunnsbilde

...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser

...det ikke er plass til bilen i garasjen

...når du skal mobbe/erte noen, så snakker du dritt om pc-en hans/hennes

...når du går tur med pc-en

 

kommer sikkert flere :p

 

super tråd btw. første tråden på lenge jeg har orket å lese gjennom alle sidene på

 

Det er hvertfall varmere i frysern enn på rommet mitt nå, bikkjekaldt her... Brrrrrrr...

 

Kjølepasta istedet for lim har jeg faktisk brukt, arctic ceramique er som lim under 0, men ved 50-60c er den relativt flytende (til kjølepasta å være). Meget praktisk!

 

La akkurat Opty 154-scoren min på 4005.36mhz ut som bakgrunnsbilde (hadde xp pro stock bakgrunn før) :p

 

PC-en har nok ikke sine egne tanker og følelser, men DFI Venus'n til Truls har nok det - den resetter seg i hytt og pine, og har vendetta mot den ene rambrikken i et kvarter før den på mystisk vis funker igjen.

 

I garasjen til Truls er det ikke plass til noen bil, nei. :p

 

Opty 175'en til Truls har fått gjennomgå en del ganger fra min side, for ikke å snakke om det jævla venuskortet :p

 

Tur med PC-en har jeg aldri gjort, men hender jo en del av prosessorene havner i sekken når jeg skal til folk.

 

Så du tror ikke du hadde svidd motoren om du økte volten med fra 153 til 51 ganger?

 

En 50% økning i volt går vel greit, uten at den dør av det. Bare kjølingen er god nok (fasekjølt løspenis :p). Skjønt, med halvannen spenning synker vel levetiden en del hvis den blir bencha ofte.

 

Forøvrig genial ide til julegave, må teste denne til neste år :p

Lenke til kommentar

Hehe, samme skjedde hos oss en gang. Satt i stua til en venn av meg i et ganske gammelt hus. Hadde EN stikkontakt i hele rommet og tror vi plugga ca 8 PC-er inn i den. Skjedde faktisk ingenting inntil en kar seff snubla i skjøteledningen som gikk til bordet med alle PC-ene. Forskjellen i strøm på så kort tid ødela sikringen helt, tok ca 2 timer å fikse problemet ettersom sikringen gikk hver gang vi starta alle PC-ene etterhvert... Endte opp med at vi måtte skru på en og en PC til sikringen tålte det igjen. Hehehee.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...