Gå til innhold

Du vet du har overklokket litt for mye når...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når du synes det og se superpi gjøre seg ferdig er underholdende.

Og ikke minst spennende!

 

Der må jeg si meg ekstremt skyldig, når jeg kjeder meg hender det jeg fyrer opp superpi... :dontgetit:

 

Eller du er spent på hvorvidt Superpi faktisk klarer å gjøre seg ferdig før maskina får blåskjerm/spontanrebooter.

 

-Du med vitende og vilje kjøper CPU til 500,-, HK til 3000,-, RAM til 2000 mere enn nødvendig, Kjøleløsninger til 2000,-, Hørselvern til 300,-. Jobber med dette i 1,5 måneder og er kjempefornøyd når du NESTEN får det stabilt og til å yte NESTEN like bra som et system med MYE dyrer CPU (men med totalkostnader og støynivå LANGT under ditt) :)

Endret av madammim
Lenke til kommentar

... når du voltmodder brødristeren, vaskemaskinen, kjøleskapet (hvis fasekjøleren er der enda da...), hårføneren til fruen og blenderen.

 

... når du låner pcer med kamerater for å sjekke dagens nyheter her, tar du:

- å laster ned cpu-z, coretemp, 3Dmark, superpi og setfsb. Fyrer opp alle og leker deg litt.

- en kjapp tur innom bios og overklokker.

- får store problemer med å forklare hvorfor maskinen slo seg av og luktet svidd da du satt der...

Lenke til kommentar

Når du ikke kan legge ting oppå kabinette fordi det begynner og smelte/brenne. Datamaskinen din er den ultimate multimediamaskin. Du kan se på film, høre på musikk, styre oppskyting av raketter for NASA, og spille. Og du bruker toppen av kabinette til å koke poteter og steke kjøttkaker.

Endret av Error Lars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...