Gå til innhold

Du vet du har overklokket litt for mye når...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...du kan banne på at pc-en din har engne tanker og følelser

 

Det er så forbanna sant at det er skummelt. Har hatt litt gretten hardware opp gjennom åra :p

 

Mens min C2Q er veldig snill og grei ^^

Jeg er kanskje litt overtroisk, men jeg og er sikker(!) på at pc-en min faktisk har tanker og følelser. Kanskje fordi at ting bare slutter å virke for så å virke mye bedre enn før osv.

Lenke til kommentar

- Når du har direktenr til daglig leder i nærmeste apotek lagret som "Teknisk Isopropanol" på mobilen.

 

- Når du legger merke til at du ikke har brukt venstrehånda de siste fire timene med BIOS tweaking og restarts og legger merke til at den har ligget på kabinettet hele tiden. (Healing?)

 

- Når du risikerer å drikke isopropanol i stedet for Cola hvis du strekker deg etter drikke mens du leser xbitlabs.

 

- Når du skal stille inn kanalene på TV'en og frustrert som faen leter etter Del-tasten på fjernkontrollen mens TV'en slår seg på.

 

- Når du får Oljelampen på bilen lyser rødt og du leter etter "Clear CMOS" i innholdslisten i bilens ServiceManual.

 

- Når loddebolten tar over for panelovnen som hovedvarmekilde på gutterommet.

 

- Når du spør den foxy dama på Esso om datablad på kondensfjerneren.

 

- Når du bruker mere enn 5min på denne tråden.

 

- Når dette:

 

hardware003.png

 

har mere 10x333 over seg enn at du faktisk har brukt for mye tid på hardware.no de siste 8 årene...

Endret av DrErling
Lenke til kommentar
Når du har med kjølepasta i lomma, bare i tilfelle du skulle få bruk for det.

 

PS. Skulle ønske jeg huska på å ha med kjølepasta litt oftere. Har hvertfall begynt å ha med en TP-kabel til alle tider, i tilfelle^^,

Hehe, har gått med en tube med Arctic Silver 5 i lomme i et halvt år, og brukt den, så den ligger der av en grunn :p

 

...asylsøkerne står uttafor vinduet ditt om vinteren og varmer henda :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...