kanin333 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Gjennomført svar du har der, Kanin. Hvordan matematikk har du? R1. Geometri. Geometriske steder og formlikhet og kongruens.
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg døde ikke! Litt blind enda, men ikke så vondt. Fikk du svart lapp? Arr(som i pirat, ikke arrvev)? Naj (( Jeg døde ikke! Litt blind enda, men ikke så vondt. Hva sa legemannen? "Hehehehehe. Ja, ja. De fleste som kommer med lim i øyet er en firedel av din alder. Men sånn skjer." Også fikk jeg som dritt rundt øyet som han helte noe guffe i. Det var udigg, men litt fint å kunne se litt igjen.
toth Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 *brygge på nye eventyr* Fritz likte egentlig den svarte lappen, og det at hun ikke så så godt. Det betydde at han lettere kunne overraske henne, både på den ene og den andre måten
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 "Hehehehehe. Ja, ja. De fleste som kommer med lim i øyet er en firedel av din alder. Men sånn skjer."Også fikk jeg som dritt rundt øyet som han helte noe guffe i. Det var udigg, men litt fint å kunne se litt igjen. Håper du fikk en liten leketing eller en kjærlighet på pinne.
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Toth: Hahaha! Dette kan bli en god ting til bloggen vår. Lars: Fikk en solrik av pappa. :L Endret 19. mars 2009 av Aidskake
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Toth: Hahaha! Dette kan bli en god ting til bloggen vår. Lars: Fikk en solrik av pappa. :L Solrik smaker jo bais. Hvordan fikk du lim på øyet btw?
L4r5 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Lars: Fikk en solrik av pappa. :LSnill pappa du har. Det er sånn det skal være.
Sameboe Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har hatt skidag på skolen idag, ble å sitte å høre på radio istedenfor
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Solrik smaker jo bais. Hvordan fikk du lim på øyet btw? Jeg laget kort, ikke sant. Også skulle jeg klø meg i øyet.. Solrik er jo digg! den med jordbær. Snill pappa du har. Det er sånn det skal være. Vel, vel. Han har sine øyeblikk.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Solrik smaker jo bais. Hvordan fikk du lim på øyet btw? Jeg laget kort, ikke sant. Også skulle jeg klø meg i øyet.. Solrik er jo digg! den med jordbær. Kan tenke meg at det ikke var særlig behagelig nei. Og har ikke smakt den med jordbær.
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har limt sammen fingrene med lynlim et par ganger..faen det var vondt å få vekk igjen. Reiv av mesteparten av huden på ene fingeren som løsna først.
toth Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 "Jeg laget kort, ikke sant. Også skulle jeg klø meg i øyet.." - Hvordan kan jeg vite om en datter eller sønn sniffer? - Det kan være veldig vanskelig å ta rede på om en ungdom sniffer. Men alle stoffer som kan sniffes, har en sterk lukt. Så man kan kanskje kjenne at det lukter av klærne. Andre kjennetegn er om den unge kjøper mange lightere og mye lightervæske, eller har et stort forbruk av lim, tvistdotter, bomull og lignende.
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 - Hvordan kan jeg vite om en datter eller sønn sniffer? - Det kan være veldig vanskelig å ta rede på om en ungdom sniffer. Men alle stoffer som kan sniffes, har en sterk lukt. Så man kan kanskje kjenne at det lukter av klærne. Andre kjennetegn er om den unge kjøper mange lightere og mye lightervæske, eller har et stort forbruk av lim, tvistdotter, bomull og lignende. Du burde vel være litt forsiktig med hva du sier, vel.
Bytex Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Folk kan jo fort mistenke Aidskake for sniffer når hun sier hun fikk lim i øyet. Forresten, hver gang jeg skriver nicket ditt lurer jeg på hvordan du fant på det. Care to share? Endret 19. mars 2009 av Bytex
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Jeg lager kort OKEI?! Det bare ble sånn. Digg var det ikke. Litt random. Jeg er fan av sammensatte ord som egentlig ikke gir mening. På et annet forum kaller jeg meg Takorgie.
toth Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Du burde vel være litt forsiktig med hva du sier, vel. Slutt å skrem meg, hva er det du har på meg som jeg har glemt nå? Vi har forøvrig fått header: http://geilefritz.blogg.no/
CypheroN Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Endelig hjemme, steikende varmt og flott vær ute, ingen prøver eller lekser i morgen. Snart helig.
theoriginalAidskake Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Slutt å skrem meg, hva er det du har på meg som jeg har glemt nå? Vi har forøvrig fått header: http://geilefritz.blogg.no/ Ikkno grottegodt på deg, nei! Hahaha! Fantastisk. Jeg elsker bloggen vår. Må nesten putte den i signaturen min.
Zlatzman Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Husker i alle fall den store krigen her inne om Aidskake (navnet) var støtende eller ikke. Mener å huske bakgrunnen står der også, du får søke litt redigert: IKKE DET NEI! Endret 19. mars 2009 av Zlatzman
K.. Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg er sulten som ti bjørner! Middagstips? Kanskje på tide å stikke fra universitetet snart. HEIAAIDSKAKE=D Endret 19. mars 2009 av Knut Erik
Anbefalte innlegg