Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
På tide man tok seg en tur inn i Forumkafeen igjen.

Yes, lenge siden man har sett deg her nå...tatt deg igjen på postcounts har jeg også :)

Svarte altså. Da må det spammes ivei.

@ datasmurf, flytta inn på gamer.no forum. ^^

Slacker :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

En av funksjonen til et gjesp er faktisk å kjøle ned hjernen. Mye tyder på at du overopphetet hjernen din ved å prosessere så mye informasjon på én gang.

Det bildet på avataren din må ha vært tatt ved en uhyre skjelden anledning.... :ermm:

I dette tilfellet var det nok dette som utløste det:

Yawning is associated with tiredness, stress, overwork, lack of stimulation, or boredom
Skrevet
En av funksjonen til et gjesp er faktisk å kjøle ned hjernen. Mye tyder på at du overopphetet hjernen din ved å prosessere så mye informasjon på én gang.

Godt du bringer med kilde til påstanden :) .

Skrevet
Der sitter du jammen meg godt nedtrøkka i salaten, sammen med alle salatbrødrene dine, og kanskje dressingtante og bestefar Løk, og hvis du er heldig, så er nok sure oldemor Tomat der i tillegg!

Blir vel sent i dag tenker jeg meg.

Hvilke temaer/fag?

En prøve i naturfag, en prøve i geografi, tre innleveringer i norsk og en i nynorsk.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Godt du bringer med kilde til påstanden :) .

Nesja. Hva skal man med kilder? Dersom man kommer med påstander på en velartikulert nok måte, så virker man troverdig uansett!!

Det var faktisk ikke direkte relatert til påstanden der, men påstander folk kan komme med generelt.

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet (endret)

Fordi du ikke er perfekt.

Og gjesp er en av disse tingene som "alle" vet alt om. Så påstander om det havner i samme kategori med folk som har lest en artikkel som sier at en ikke kan slikke sin egen albue.

Eller kommer med en påstand om at "de" har bevist et eller annet. Tenker nå på tilfeldige "morsomme" fakta en blir representert for på diverse sider.

Å stille seg skeptisk er bare teit, fordi da er du automatisk sur og dum og stoler ikke på personen som presenterer påstanden. De har jo tross alt lest det et sted.

Endret av chokke
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...