Deadringer Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg kjeder meg no jævlig. Forslag til hva en kan ta seg til tidlig en lørdags morgen?
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Du kan laste ned den seneste episoden av Stargate Atlantis.
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Godt forslag, haken er at nettet her er så møkkatregt at det har kommet ut 5 episoder til før den ene er ferdig. Så venter med sesong 5 av atlantis til TG. L4r5: Du må ta en tur til oslo for å pilse med ida og meg snart. Nå er det lenge siden sist.
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Ja jeg veit. Er alt for lenge sia. Men lommeboka krangler som vanlig. Får ta det når søknaden om rehab er behandla. Forhåpentligvis tar det ikke ALT for lang tid. Tror ikke NAV her ute er så alt for treige. De har vært ganske raske tidligere hvertfall
Ballus Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Noen som vet om et program som lar deg bruke webcamera til å ta opp video med?
Skarstard Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Det har skjedd før altså? Han har vært kjip med henne før, og de er likevel sammen? Før du banker typen kan du snakke med søsteren din, og kanskje få henne til å bli litt mer kritisk til hvem hun dater. 2 troo. Det er en vesensforskjell mellom kjønnene der, kan en si. Endret 20. september 2008 av Skarstard
Sidious Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Endelig hjemme igjen. Snart blir det biffsnadder med båtformede pommes frites og bernaisesaus. In your faces, bitches!
lceman™ Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Godt forslag, haken er at nettet her er så møkkatregt at det har kommet ut 5 episoder til før den ene er ferdig. Så venter med sesong 5 av atlantis til TG. L4r5: Du må ta en tur til oslo for å pilse med ida og meg snart. Nå er det lenge siden sist. Bare... Bytter du ut meg for en dårligere modell? *såra*
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Bare... Bytter du ut meg for en dårligere modell? *såra* Dårligere nei? Jeg er årgangsutgave, jeg... Luksusmodellen som man bare unner seg en gang i blandt. Se på meg som en dyr single malt til 1500kr flaska. Til sammenligning så er du Jack Daniels. JD er for hverdag. Jeg er til spesielle anledninger.
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jeg er julebrus! Hardly... Coop Cola light tenker jeg vi sier.
Zlatzman Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jack Daniels klarte seg urovekkende dårlig i direkte sammenligning med Jameson og Johnnie Walker, i alle fall for mine smaksløker.
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Må si jeg foretrekker Jack Daniels over en 18år gammel singelmalt any day, men dæsken så god den singelmalten kan være i blant. Så går nok relativt opp i opp det der.
L4r5 Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 (endret) Den smaker jo piss. And I rest my case ... Jack Daniels klarte seg urovekkende dårlig i direkte sammenligning med Jameson og Johnnie Walker, i alle fall for mine smaksløker.Er enig. JD smaker ikke særlig godt synes jeg. Men det er et av de mest solgte merkene så folk må tydeligvis være uenig med meg.Har fått sansen for Caol Ila personlig. edit: Caol Ila brukes forresten i Johnny walker Endret 20. september 2008 av L4r5
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Skrevet 20. september 2008 Jack Daniels er jo bourbon, ikke Whisky.
Anbefalte innlegg