Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ: Hahahaha, at det går an! :lol:

Glossybelleget er faktisk litt vanskelig å fjærne, har hørt det går av med sterke løsemidler men det kommer an på skjermen. Ganske så fail det det :!:

Rimelig ultimate fail det ja. :p "Heldigvis " har den tidvis problemer med å finne harddisken under boot og kommer med merkelige feilmeldinger så det virker som den må kasseres uansett. Da slipper jeg å ha dårlig samvittoghet for min medvirkning. ^^

 

Bwahaha god historie NgZ! Dere fant jo ut noe veldig kult. Kanskje man skal fjerne denne delen selv og lage briller av de?

 

PS: Jeg tror du kan bestille det bellegget fra fabrikken eller fra et verksted som reparerer den aktuelle pc'en.

Det er en 15,4", skjerm, tror ikke merker er så viktig? Trodde det var samma skiten jeg. Men hva som er hva på lcd-skjermer har jeg tydeligvis ikke HELT koNtroll på. .p
Lenke til kommentar
Ja jøss.

 

virkelig? :D

 

hvordan går det med deg?

Ja, virkelig ^^

Alt vel her, blir bare bedre og bedre faktisk. I alle fall nå som jeg har finni ut at Cyaneed spiller konsert i Trondhjem 24. september ^^

Der SKAL jeg være :D

 

Skal jeg rydde rommet (som har vært planlagt i flere uker nå), eller skal jeg rett og slett bare installere Diablo 2 og spille det?

D2. Nuff said.

Lenke til kommentar
mmm, vafler... :love:

 

hei, lenge siden sist, hvis noen husker meg?

 

Klart vi gjør. *vinke til*

 

Du har holdt hus hen da?

begynt på skole så jeg får fullført videregående... sånn skole for folk som ikke helt 'takler' vanlig skole..

 

ellers vært mye med den beste gutten i verden :love:

 

MIN SIN!

BALLUS!!! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...