Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

L4rs, det er ALT for mye å lese. Sammendrag pls.

Han vil aldri vise fingeren til dårlige kvinnelige sjårfører fordi statistisk sett så vil han passere en kvinne hver dag som har PMS, har et dårlig sexliv, mener menn er grunnen til alt galt, har suicidalske eller morderiske tendenser OG er bevæpnet.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er invitert på bryllupsfest. Eneste haka er at foreldrene til kompisen min arrangerer, og jeg må hoppe ut av ei kake. Jeg ble tilbudt en sekser med øl som kompensansjon, så jeg takka ja :wee:

 

Du er en billig liten mannetøs du. Er du ikke? Jo det er du. Du er billig du! Billige tøsen. :love:

Endret av Pasient
Lenke til kommentar
Jeg er invitert på bryllupsfest. Eneste haka er at foreldrene til kompisen min arrangerer, og jeg må hoppe ut av ei kake. Jeg ble tilbudt en sekser med øl som kompensansjon, så jeg takka ja :wee:

 

Du er en billig liten mannetøs du. Er du ikke? Jo det er du. Du er billig du! Billige tøsen. :love:

Jaaa :love:

 

Jeg er din for en femtilapp :D

Lenke til kommentar

Hva er greia med at han skal hoppe ut av en kake i noen andres bryllup egentlig? Hørtes bare sært ut. Sikker på at det ikke står ei jente klar når du titter frem, og at det er ditt eget bryllup du skal i, Odin?

 

Solgt! Kom nå hit og pakk for meg. Sett i gang! *piske*

Lenke til kommentar
Jeg er invitert på bryllupsfest. Eneste haka er at foreldrene til kompisen min arrangerer, og jeg må hoppe ut av ei kake. Jeg ble tilbudt en sekser med øl som kompensansjon, så jeg takka ja :wee:

 

Du er en billig liten mannetøs du. Er du ikke? Jo det er du. Du er billig du! Billige tøsen. :love:

Jaaa :love:

 

Jeg er din for en femtilapp :D

 

Bitch plz. Jeg betaler ikke ei krone for deg. ^^

Lenke til kommentar
Hva er greia med at han skal hoppe ut av en kake i noen andres bryllup egentlig? Hørtes bare sært ut. Sikker på at det ikke står ei jente klar når du titter frem, og at det er ditt eget bryllup du skal i, Odin?

 

Solgt! Kom nå hit og pakk for meg. Sett i gang! *piske*

Det hadde vært awesome :D

 

Ok, mester *pakke*

 

 

Jeg godtok det for teh lulz, egentlig. Pluss at jeg sparer 150kr på den sekseren, og jeg slipper å ringe rundt for å finne en fest. Pluss brudepiker.

Lenke til kommentar
Pluss brudepiker.
Den ultimate grunn til å dra i bryllupp. Det er noe med bryllupp som gjør dem ekstra kåte. Det er blandingen av det romantiske eventyret som er i ferd med å utfolde seg og en gryende panikk om at tiden kanskje kan være i ferd med å renne ut for dem tror jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...