Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jau, årets første bad (i Norge) er unnagjort. Jævlig kaldt må jeg si.

 

Mens jeg er husløs. SIT er noen jævler.

Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett.

Endret av Zlatzman
Lenke til kommentar
Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett.

Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Lars: Er litt skeptisk, høres ut som det kan bli litt for søtt. Men må vel prøve det og en gang. :p

 

Eplefe: Hvorfor ikke, er hun syk? Og hvorfor skiftet du plustselig til nynorsk? Ikke det at jeg har noe i mot det.

Lenke til kommentar
Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett.

Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder.

Bor selv på Moholt, er ganske greit.

 

Ikke har slekt: tak-over-hodet + venner?

Lenke til kommentar

On another note: Jeg er så glad for at vi har Bellicus her på forumet. Tenk hvor mange han antagelig har reddet fra helvetesilden ved å forkynne det glade (gale?) budskap her på forumet.

Det er jo helt klart at man blir kristen av å lese svada på nettet. :)

Lenke til kommentar

Ja, og man blir forelska av å sjå romantiske komediar. Anfall: Ja, eg følte berre for det. Sånn heilt plutselig. Og J@cob: Stfu, berre fordi eg ikkje gidd skrive noko særleg konservativt betyr ikkje det at det er nokon feil. ;)

Gawd, sukker- og koffeininnhaldet i kroppen min fall for fort. Eg trur eg skal ha meg ein kopp kaffe og sjokolade, for så å følgje på med cola, chips og dipp. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...