Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Høres lovende ut. Bare ikke gå i fellen og tro at du er verdensmester i kjøring, så skal det nok gå bra :)

 

Ja det er fella jeg må unngå. Legger merke til at jeg etter hvert nå trykker litt mer på gasspedalen, enn jeg gjorde før. Det må jeg være bevisst på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legger merke til at jeg etter hvert nå trykker litt mer på gasspedalen, enn jeg gjorde før. Det må jeg være bevisst på.

Du er ikke alene :wee: . "Oj, er det 50 her ja... ehehehe...". "Hmm, jeg burde kanskje bremsa ned før denne svingen ja, ehehe". "Kanskje jeg blinket litt tidlig." Problemet mitt er vel at jeg ikke stoler på meg selv i trafikken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" :ermm:

Haha, sånn blir jeg og. Og nå begynner pappa å mase om øvelseskjøring og greier. :ermm:

Lenke til kommentar

Start rolig, på en tom parkeringsplass eller noe, babysteps.

 

Jeg vet meget godt at det høres jævelig ut, men etter hvert vil du bli bedre.

 

Practice makes perfect. Så lenge du vet hvordan du stanser bilen så er sannsynligheten stor for at du kommer til å klare deg bra. Og stopp og stans er det første du kommer til å lære.

 

Babysteps.

 

Edit: Herregud, jeg høres ut som den selvgode og erfarne sjåføren. ;)

Endret av MetroN
Lenke til kommentar
Start rolig, på en tom parkeringsplass eller noe, babysteps.

 

Jeg vet meget godt at det høres jævelig ut, men etter hvert vil du bli bedre.

 

Practice makes perfect. Så lenge du vet hvordan du stanser bilen så er sannsynligheten stor for at du kommer til å klare deg bra. Og stopp og stans er det første du kommer til å lære.

 

Babysteps.

 

Edit: Herregud, jeg høres ut som den selvgode og erfarne sjåføren. ;)

Fikk mer, "kjør til høyre her og stopp i busslomma der borte, men pass det for bussen!" Boff, der var visst jeg + hele trafikken samlet på et sted og ble et relativt stort hopp for min del :) .

Lenke til kommentar
Jeg er litt sånn "Herregud. Stor, massiv ting! Jeg? Kjøre den? No way. Uææh" :ermm:

Haha, sånn blir jeg og. Og nå begynner pappa å mase om øvelseskjøring og greier. :ermm:

 

Går over, folk gav opp å mase på meg etter et år. 8D

 

Jeg henger visst litt etter i trådkronologien, som svarer på ting som befant seg på det som var siste side sist gang jeg sjekket.

Lenke til kommentar

Hvordan får folk avataren til å passe med størrelse? Uansett hva jeg mekker i hop blir det jo alltid for stort. (Ja, jeg er klar over at man kan se størrelse på filen.)

 

For at det skal passe må det jo bare være.. En strek. Maks.

 

EDIT: Snus er teit. 8D

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...