Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Vil gjerne ha et kjapt svar, om mulig. :)

 

Skal til Oslo om få timer. Bestilte fly med Norwegian og fikk et referansenummer på sms. Kan jeg bruke denne smsen når jeg ankommer flyplassen, eller MÅ jeg printe ut dokumentet??

 

På forhånd,

Takk.

 

Referansenummeret er alt du trenger. Du kan taste det inn på en av mange automater der nede og få billettene direkte.

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Vil gjerne ha et kjapt svar, om mulig. :)

 

Skal til Oslo om få timer. Bestilte fly med Norwegian og fikk et referansenummer på sms. Kan jeg bruke denne smsen når jeg ankommer flyplassen, eller MÅ jeg printe ut dokumentet??

 

På forhånd,

Takk.

 

Referansenummeret er alt du trenger. Du kan taste det inn på en av mange automater der nede og få billettene direkte.

Tusen hjertelig takk. Sparer meg en time med å ordne med printer nå. Hadde det vært mulig, skulle du fått en pils din vei. :)

Lenke til kommentar
That, is a federal offence. (Banke horer, that is.)

So is dogshit(not picking it up that is)

 

Neei... Det er såvidt jeg vet ingen regler som sier at man må plukke opp hundebæsj fra gata. :p

Hvis det da ikke er din hund som bæsjer på gata, da er det forsøpling om man ikke plukker opp.

Sett at det da ikke er et område hvor det er lovlig for en hund (eller andre dyr) å bæsje i vildens sky.

Lenke til kommentar
That, is a federal offence. (Banke horer, that is.)

So is dogshit(not picking it up that is)

 

Neei... Det er såvidt jeg vet ingen regler som sier at man må plukke opp hundebæsj fra gata. :p

Hvis det da ikke er din hund som bæsjer på gata, da er det forsøpling om man ikke plukker opp.

Sett at det da ikke er et område hvor det er lovlig for en hund (eller andre dyr) å bæsje i vildens sky.

Tenkte på usa :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...