Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tihi. Jeg venter fremdeles på XP Pro Retail cd-en min jeg. :) Vintermåne mangler xp drivere, og hos deg er det ingenting som fungerer.

 

 

Go linux, sier nå jeg :)

Det fungerer. Det fungerer bare ikke på samme måte som før, ergo er det dårligere. Finner ikke sånn cleartype eller hva det heter i Vista og alt føles helt annerledes (og få programmer vil fungere første gangen).

 

Jeg skriver gjennom å sende elektriske impulser i binærstil. Ganske tungvint, men gud hvor hardcore.

Jeg skriver ved å dunke huet mot tastaturet, gir samme effekten.

Lenke til kommentar
Det fungerer. Det fungerer bare ikke på samme måte som før, ergo er det dårligere. Finner ikke sånn cleartype eller hva det heter i Vista og alt føles helt annerledes (og få programmer vil fungere første gangen).

Er det ikke koselig, når vi bare gjør endringer, for endringenes skyld? :) Halvparten av endringene i grensesnittet til Vista har lite for seg. :ermm:

Lenke til kommentar
Er det ikke koselig, når vi bare gjør endringer, for endringenes skyld? :) Halvparten av endringene i grensesnittet til Vista har lite for seg. :ermm:

Gikk jo fra Vista til Vista, så sånnsett var det ikke noe problem. Så mye småplukk og småprogrammer jeg har vendt meg til, og stilt inn programmer for alt for lenge siden og dermed glemt hvor en finner disse.

 

Jeg er så glad at jeg har lært meg til å bruke Norton Ghost.

Bare navnet inneholder Norton skjelver jeg i buksene :wee: .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...