Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg skal spille tennis :D

Skrevet (endret)

Jau, årets første bad (i Norge) er unnagjort. Jævlig kaldt må jeg si.

Mens jeg er husløs. SIT er noen jævler.

Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett.

Endret av Zlatzman
Skrevet
Jeg tror det pleier å bli plass på Moholt eller lign uti september / oktober, så om du har slekt å bo hos frem til da funker det jo fett.

Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder.

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Ooog moren til Therese? Henne må du ikke glemme!

Skrevet (endret)
Og vaflar dyppa i sjokolade som får tid til å stivne er òg godt.

Æsj.

Øv på nynorsken din :p

Endret av J@cob
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Lars: Er litt skeptisk, høres ut som det kan bli litt for søtt. Men må vel prøve det og en gang. :p

Eplefe: Hvorfor ikke, er hun syk? Og hvorfor skiftet du plustselig til nynorsk? Ikke det at jeg har noe i mot det.

Skrevet

Hva hvis han ikke har slekt? Og, det er jo en grunn til at mange flytter fra Moholt etter å ha bodd der et par måneder.

Bor selv på Moholt, er ganske greit.

Ikke har slekt: tak-over-hodet + venner?

Skrevet

On another note: Jeg er så glad for at vi har Bellicus her på forumet. Tenk hvor mange han antagelig har reddet fra helvetesilden ved å forkynne det glade (gale?) budskap her på forumet.

Det er jo helt klart at man blir kristen av å lese svada på nettet. :)

Skrevet

Ja, og man blir forelska av å sjå romantiske komediar. Anfall: Ja, eg følte berre for det. Sånn heilt plutselig. Og J@cob: Stfu, berre fordi eg ikkje gidd skrive noko særleg konservativt betyr ikkje det at det er nokon feil. ;)

Gawd, sukker- og koffeininnhaldet i kroppen min fall for fort. Eg trur eg skal ha meg ein kopp kaffe og sjokolade, for så å følgje på med cola, chips og dipp. :wee:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...