Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg vært og grillet flesket, ryddet ut av oppvaskmaskina, skrubbet av skitne tallerker, vasket langpanne og ryddet opp litt på kjøkkenet. Nå skal jeg ta en pust i bakken, gløtte litt på hamkam - rbk før jeg stikker på badet, raker av meg håret, tar en dusj og smører meg med after sun. :)

Hvordan har kafeen det?

Skrevet

Fyi folkens, det her er min første post i forumkaféen! ;o Etterhenger kor?

Sitter om dagen på en leiehytte i Fredrikstad med litt familie og slekt, med litt flaks skal jeg til helga møte ei jente jeg har snakka med på MSN lenge! :innocent: Nett-dating ftw? :mrgreen:

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Herrejesus, så jeg hater bilteori !

Skrevet

Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!?

Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet.

Skrevet
Jeg irriterer meg over vinmonopolet-kjerringa. Jeg hjalp Nie å bære noen flasker til kassen, og hun spurte MEG etter legitimasjon. Jeg hadde ikke lommer, og ei heller veske med meg. HVOR FAEN SKULLE JEG HATT LEGITIMASJON!?

Jeg skulle ikke ha noe en gang, jeg hjalp henne å finne frem i de fantastisk godt sorterte hyllene til polet.

La meg gjette, Nie fikk heller ikke handle? Du kan jo trøste deg med at du holder deg godt da Eple. :) Bruker jeg å gjøre når fjortisjentene i kassa på nærkjøpen ber meg om legitimasjon.

Skrevet
La meg gjette, Nie fikk heller ikke handle? Du kan jo trøste deg med at du holder deg godt da Eple. :) Bruker jeg å gjøre når fjortisjentene i kassa på nærkjøpen ber meg om legitimasjon.

Å "holde seg godt" er ikke særlig attraktivt før man nærmer seg tretti.

Skrevet

lol jeg har da hjulpet faren min osv når jeg var mindre med å bære poser :p ( vanligvis vært i matbutikken først, så ikke tro vi hamstrer xD )

Skrevet

Da var det jo helt tydelig at du hadde plukket ut noe som Nie skulle kjøpe til deg, det er jo helt åpenbart. :roll: Det er faktisk sånn reglene er her i teite Norge. Dessverre, men nå er jo du også mindreårig enda, er du ikke? Så du har jo ikke noe på polet å gjøre i utgangspunktet. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...