Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ikke så mange varetransportstillinger kl b da. Og jeg ville aldri ansatt noen som nettopp hadde fått lappen til en slik jobb. (Vil tro at flere tenker det samme)

Lenke til kommentar

Ja, varetransport er neppe noe for meg. Men for en avis, er det en fordel med førerkort. I alle fall på små steder som dette. Som redaktøren i ST sa; "Hadd du hatt lappen, Sjur, så kunnja du bare tatt med dæ dronen og forre å filma for oss, sånn utenfor kommunegrensan i alle fall." Da hadde jeg også kunne tatt kveldsvakt og nattevakt, og kjørt ut og filma og fotografert om noe hadde skjedd.

Lenke til kommentar

På grieg park sine sider står det:

 

 

Alle dager Kr. 18,- Påbegynte 30 min

Kveld Kr. 60,- Kl 17-24

 

Betyr det at når man står der etter kl17 at det koster 60kr for hver halvtime?! Jeg kan ikke fatte eller huske eller tro at det da koster 120kr for en time? Eller er det noe annet, sånn at jeg betaler 60kr tilsammen mellom kl17-24?

Endret av Lami
Lenke til kommentar

På grieg park sine sider står det:

 

 

Alle dager Kr. 18,- Påbegynte 30 min

Kveld Kr. 60,- Kl 17-24

 

Betyr det at når man står der etter kl17 at det koster 60kr for hver halvtime?! Jeg kan ikke fatte eller huske eller tro at det da koster 120kr for en time? Eller er det noe annet, sånn at jeg betaler 60kr tilsammen mellom kl17-24?

Tipper det betyr at makspris i det tidsrommet er 60kr.

Lenke til kommentar

Har alltid lurt på, er det sånn at det er en "gjeng" her inne som nesten kjenner hverandre (gjennom forumet og/eller privat), eller er det greit for "nykommere" å komme inn? Har liksom alltid følt at det har vært en gjeng, og at jeg er "too late" til å være en del av det.

Litt begge deler føler jeg.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...