Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å få barn er egentlig en utrolig egoistisk handling. Hvem har spurt barnet om det vil bli født liksom? Men vi er programmert til å ville ha små skrikende bylter med store øyne.

Så vi formerer oss og leker og koser med avkommet. Men med tanke på det samfunnet vi lever i så kanskje det hadde vært bedre å la være.

 

Når det er sagt så klør det av og til i rognposen etter en liten en. De er så herlige, uskyldige, naive, ærlige, myke og alt det der.

Lenke til kommentar

Hehe, du har et poeng der, Lars. Men hadde ingen reprodusert ville ikke menneskeheten fortsatt. Men kanskje det bare hadde vært en god ting.

Det er kanskje like greit at vi fortsetter å være egoistiske. Jeg er en evig optimist på vegne av menneskeheten.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nettopp mixa litt mer juice og sitter her med elsigg med colasmak mens jeg surfer meningsløsts på nettet. Hvilken smak paffer du på i dag da, Smurfen?

 

Bare det at du er en forumveileder gir deg en god del makt her inne, saft.

 

Går i Premium Necterine, fra easycigarettes. Siste rest, før jeg må finne noe nytt å kose meg med. Har dampa den i flere måneder nå, utelukkende, og så får jeg beskjed fra nettbutikken om at de er helt tomme og ikke vet om de får tak i mer eller ei. -_-

 

Tror jeg kom meg inn i SO ved til dels mas og spam, og til dels ved å være den jeg alltid har vært og gjøre det jeg alltid har gjort, ting som er mindre A4. Samt for å ha postet flest bilder av meg selv i RPP2 opp gjennom åra.

 

Endte for øvrig opp med Oetkers pizzaburger. Metta ikke mye, og var generelt litt skuffende. Jeg forventa vel mer noe slikt:

 

http://geekologie.com/2009/03/bacon-and-cheese-stuffed-pizza.php

 

Ikke dette:

 

http://i.ytimg.com/vi/EY-DfV3py5s/maxresdefault.jpg

Lenke til kommentar

Like ille som å spise nudler (så lenge det ikke er Lars og mins kreasjon fra to tusen og den tid, som faktisk metta, men så ut som oppkast og smakte så som så).

HEIHEIHEI! Det var et mesterverk skal jeg si deg. Hellstrøm kunne ikke gjort det bedre.
Lenke til kommentar

 

 

Da ville jeg tatt kontakt med de og førhørt meg om krav, og du må flytte for å kunne få en slik jobb :)

Vel, flyttevillig er jeg. Skjønt, kanskje ikke til Oslo. Det nærmeste jeg kunne tenke meg å bo Oslo, er Fredrikstad. =p

Regner også med at det kreves mer enn en interesse og en drøm, når man ikke er i nærheten av å ha utdanning eller erfaring.

Nå er jeg slowpoke, men..

Forsvarets arkivtjeneste ligger på på Jørstadmoen. De driver jo med noe av det du snakker om. Og da slipper du Oslo. :)

Lenke til kommentar

 

Like ille som å spise nudler (så lenge det ikke er Lars og mins kreasjon fra to tusen og den tid, som faktisk metta, men så ut som oppkast og smakte så som så).

HEIHEIHEI! Det var et mesterverk skal jeg si deg. Hellstrøm kunne ikke gjort det bedre.

 

http://sosjojuror.blogspot.no/2010/05/nudler-som-metter.html

 

Gode minner. Burde sikkert fiksa bildene, men det er 5 år siden, nå, på en blogg jeg ikke har brukt på flere år, så da kan det være det samme.

 

Basskuk, kan man jobbe i forsvaret om man ikke er ønsket i militæret i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Mitt er ikke spesielt høyere, så dette er jo en ypperlig sjanse. Du kan få Anfall til å bli mer aktiv her inne for å slippe dobbelt-posting, så kan dere lufte diskusjonene deres her inne som annen, offentlig klesvask, og sørge for mer dramatikk og flere sider.

Eller ikke. Tror jeg heller skal komme innom og spamme random lyrics/ord jeg har på hjernen. Evt. dele irriterende sanger som har satt seg på hjernen for å dele torturen med andre.

Men jeg er da innom i ny og ne, ikke klag! :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

jeg har så dårlig matlyst at jeg ikke har spist ordentlig på flere dager :( er lei av all mat de burde finne på noen nye mater snart

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...