Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakter er alt. Ingen skylder deg noen ting.

Ja, jeg vet det. Men det burde egentlig ikke være sånn for at ting skal fungere optimalt. Men så igjen, ingenting fungerer optimalt.
Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Livslekse #47299. De ser ikke bare etter utdanning og arbeidserfaring, men også personlige egenskaper. Kanskje de som fikk jobben rett og slett virket mer egnet.

Jo. De ser først på utdanning, så arbeidserfaring. Personlige egenskaper er ikke viktigere enn skinnende attester og karakterer. Med mindre de har personlig kjentskap til deg. Ikke gå ut i arbeidsmarkedet og tro at du kommer noen vei med "personlige egenskaper". Vil du oppnå noe er det det faglige som teller.

Selfølgelig har personlige egenskaper noe å si. Om dere har omtrent lik utdanning og arbeidserfaring, er kanskje hvordan du er som person avgjørende. Det er ikke uten grunn arbeidsgivere skriver at de er ute etter utadvendte, positive og fks serviceinnstilte mennesker. Kontakter er gull verdt, så skjønner jo at hun ansetter noen hun kjenner, framfor noen helt ukjente.

• Liker 1
Skrevet

Av og til trenger man ikke mer enn et par minutter for å avgjøre om noen er udugelige.

Også kommer de rike som faen 10 år senere og viser deg fingeren mens du sitter der bak kassa.

For noe piss snakk.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

Jeg har tjent penger inatt

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk for en kjempefin kveld.

Neida, lol, tørr ikke la den spøken stå lenge da noen kanskje blir og tro på det.

Endret av Realzi
Skrevet (endret)

Takk for en kjempefin kveld.

Ja, regnet med du koste deg.

God morgen

Endret av Evelen!
Skrevet (endret)

Jeg er i sengen.

Flytta inn i senga eller? Syns du tilbringer i overkant mye tid der :p

Work work work

Endret av Realzi