Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fysjameg, var på vinkveld med mine naboer for første gang sammen med min samboer i går. Jeg som omtrent aldri drikker og dermed ikke vet hvor mye jeg tåler klarte å spy ned badet deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som liker at det regner og ikke er så varmt?

Jeg synes det er deilig at det ikke er så varmt i dag. I Oslo har vi jo hatt over 30 grader i flere dager nå, så nå føles det som en lettelse at det endelig ble litt kjøligere. Regne må det også gjerne gjøre, gresset i hagen vår trenger det veldig.

Skrevet

Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år?

Aktive tråder som f.eks denne får aldri leve lenge da dem pleier å stenge dem og lage en ny når den starter å bli stor, det er en grun til at dette er "Den nye Forumkaféen"

Skrevet

Lenge leve tråden! Finnes det tråder som har vart enda lengre enn denne? I flere år?

Aktive tråder som f.eks denne får aldri leve lenge da dem pleier å stenge dem og lage en ny når den starter å bli stor, det er en grun til at dette er "Den nye Forumkaféen"

Hvorfor gjøres det egentlig? Gir lengden på tråden noe slags teknisk problem?

Skrevet

Hvorfor gjøres det egentlig? Gir lengden på tråden noe slags teknisk problem?

Jeg tror det, og det er vel enklere å slenge tråden enn å fikse feilen.

Skrevet

Før var det et problem når tråden ble for stor, men jeg tipper både updates av software og hardware har gjort det til et ikke-problem. Derfor lever denne fortsatt.

Skrevet

Åjaa.. er det trådlengden det kommer av, okay. Ja har merket det står og blinker grønt så lenge.

Akkurat nå har det begynt å regne. Må ut og se :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...