Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

 

 

Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo.

la meg komme inn i ditt hjerte

har vinduene på full gap og utsetter meg for klein øyekontakt med de i nabovinduet men det er verdt det for litt vind

 

Vedder på at de har sett videoen din.

 

skammen brer seg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joker hadde ikke spaghetti ala capri. *sadpanda*


 

 

 

Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo.

la meg komme inn i ditt hjerte

har vinduene på full gap og utsetter meg for klein øyekontakt med de i nabovinduet men det er verdt det for litt vind

 

Vedder på at de har sett videoen din.

 

skammen brer seg

 

 

Christ send meg link til filmen din istedet for å tease i dagesvis... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det sitter to tullinger på bussen og snakker "søtt" på engelsk med hverandre, selv om de begge er norske. Sært.

Uten å kjenne dem, hvordan vet du at de er norske?

Fordi hver gang de snakka til deres felles kamerat slo de over på norsk. Trodde først en av dem var utlending, men neida.

Lenke til kommentar

En gang i vinter (rundt januar) smakte jeg på Spaghetti a la capri og jeg spydde faktisk.

 

Utrolig spennende smak! Eller mangel på smak. Kjøttet smaker bare "generisk" kjøtt (umulig å vite hva det er) og tomatsausen smaker bare varmt tyktflytende vann.

Usj, helt enig. Det smaker forferdelig. Jeg innbiller meg stadig at det ikke er så ille som jeg tror når jeg prøver å "se for meg" smaken, men hver gang jeg spiser det føler jeg virkelig for å kaste opp. Tror grunnen til at jeg har prøvd det mer enn én gang er at jeg likte det da jeg var liten. Men det smaker like ille hver gang. Fysj.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ante Valentes livrett er død ilder i gummistøvel......neida , neida , neida !

 

Morsomste episode av Seinfeld er "The Brown Shirt" for da går Kramer på scenen og sjikanerer han negern.......

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Spiser nesten alt jeg, og syns nesten alle mater er gode på sin måte. Teit når folk er pirkete og reagerer på bagateller med smak og sånn. Kaste maten gjør jeg aldri, det har jeg inni meg fra barnsben at det er en dødsynd. Man skal ikke kaste mat.

Eneste jeg ikke spiser er krabbe. Ble forgiftet og syk av det som barn, og har ikke tålt det siden. Men skulle nok klart å spise det om det var om og gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...