Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Ja, det er himmelen. Og så drikke deg kanakas møkkings om du så føler for det.

 

Første gang jeg var der, gikk jeg bort til en russisk stand og åt pirog og drakk vodka til frokost klokken ti på formiddagen, så dro jeg på voers hos pappas eks-tante, og satt i solsteika i 10 timer og drakk vin fra boks og spiste spekemat. Så dro vi ned til Gladmaten igjen og dynka oss i cava. Gode greier.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble btw ganske skuffet over Pisa. Helt medioker by.

Ja, som turist er det så-som-så med mindre du har en lokal med deg. Sitte langs elva og drikke vin og stikke på barer med masse studenter er fett. Funker ikke om du bare er visiting uten guide. Gøy å high-five tøysekopper ved tårnet, da.

 

Lucca og Siena var svært bra.

Postkort-Toscana uten tvil. Fabelaktige steder. Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

En gang i vinter (rundt januar) smakte jeg på Spaghetti a la capri og jeg spydde faktisk.

 

Utrolig spennende smak! Eller mangel på smak. Kjøttet smaker bare "generisk" kjøtt (umulig å vite hva det er) og tomatsausen smaker bare varmt tyktflytende vann.

 

Kul ting: Det er norges mest kjøpte boksmat. Det må finnes mange ungkarer rundt om i Norge, med andre ord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det er iskaldt i hjertet mitt, og jeg er i Oslo.

la meg komme inn i ditt hjerte

har vinduene på full gap og utsetter meg for klein øyekontakt med de i nabovinduet men det er verdt det for litt vind

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...